Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?

Поки роботодавці та відділи персоналу великих IT-компаній вигадуюь привітання та підшукують презенти для своїх співробітників, айтішники активно приторговують корпоративними брендованими речами. Справді, дарувати мерч — тренд останніх років, який нібито повинен підіймати командний дух, будувати бренд роботодавця та виховувати почуття гордості у причетних до конкретної компанії спеціалістів. Натомість креативні айтішники, тим більше під час віддаленої роботи, влаштували справжній розпродаж корпоративного мерчу на маркетплейсах.

dev.ua знайшов близько десятка оголошень з продажу брендованих речей. 

Залишити коментар
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?

Поки роботодавці та відділи персоналу великих IT-компаній вигадуюь привітання та підшукують презенти для своїх співробітників, айтішники активно приторговують корпоративними брендованими речами. Справді, дарувати мерч — тренд останніх років, який нібито повинен підіймати командний дух, будувати бренд роботодавця та виховувати почуття гордості у причетних до конкретної компанії спеціалістів. Натомість креативні айтішники, тим більше під час віддаленої роботи, влаштували справжній розпродаж корпоративного мерчу на маркетплейсах.

dev.ua знайшов близько десятка оголошень з продажу брендованих речей. 

Киянин продає на OLX за 200 грн брендований худі Ciklum усього за 200 грн. Автор стверджує, що річ не ношена і пропонує доставку «Укрпоштою», «Новою поштою» або за допомогою сервісу OLX-доставка. 

Футболка SoftServe продається за 100 грн пропонує купити пані Оксана зі Львова. «Жодного разу не вдягали — мала», — сказано в описі до товару. 

Брендований пауер-банк Luxoft виявився не потрібним своєму власнику, і тепер шукає нового господаря. 

А киянка Юлія продає за 200 грн фірмову пляшечку Playrix. «Нова пляшка Playrix для любителів ігор Township, Gardenscapes, Homescapes і т. д. Лімітований випуск, чудовий подарунок для ігроманів», — пише власниця товару. 

Фірмову чашку від moneyveo за 80 грн продає киянка Катерина. «Керамічний  кухоль з силіконовою накладкою. Чудовий автомобільний аксесуар та просто зручна річ. Новий, у коробці», — зазначила продавчиня.

Стікерпаки monobank продають по 30 грн Кирило з Ужгорода (має 8 штук), а також киянин Єгор. 

Дмитро з Полтави пропонує наліпки mono за 50 грн. В Дніпрі стікерпаки можна купити по 25 грн, а в Броварах — за 150. Дехто і взагалі готовий віддати наліпки задарма.

А киянка Алла за 100 грн готова віддати набір наклейок і бонус. «Наклейки стікерпак monobank нові. У колекцію чи тому, хто любить клеїти. Бонус! Якщо у Вас ще немає картки monobank, але хочете, за моїм реферальним посиланням відразу після активізації картки на рахунок отримаєте 50 грн. Пишіть», — зазначає дівчина.

Вона пропонує зустріч на станції метро Берестейська. «Підношу до турнікетів так, щоб ви знову не платили за вхід у метро», — пише двічина і водночас пропонує відправку «Укрпоштою», «Новою поштою» та Meest Express.  

Фірмова футболка Favbet продається за 185 грн. Продавець Віталій — не айтішник, а, швидше, гравець з Луганщини, — готовий також продали річ за 500 російських рублів. «Нова футболка з принтом на спортивну тематику виграна у букмекерської компанії Favbet. Завелика за розміром. Розмір — L. У місцевій валюті — 500 руб», — пише власник товару. 

Чи не найбільше мерчу «скидають» у мережі власники подарунків від компанії Parimatch. Тут і одяг, і гаджети, і аксесуари.

А співробітники технологічних компаній не відстають від айтішників та гравців. Оголошень із брендованими товарами вистачає і від них. 

У Бердянську, наприклад, продають за 100 грн кепку «Київстар».

За такою ж ціною в Одесі пропонують кепку Vodafone.

Масово продаються термосумки невдало запущеного в Україні сервісу доставки їжі Uber Eats.

Продаються у сумки нинішнього лідера ринку доставки Glovo, які, до речі, кожен кур'єр для роботи купує сам собі. 

Не виключення — мерч «Нової пошти». 

А чи бачили ви, як продають брендовані корпоративні подарунки? Розкажіть нам про це в нашому Telegram-каналі

Що дарують айтішникам на роботі або Чим порадувати в Новий рік людей у яких все є
Що дарують айтішникам на роботі, або Чим порадувати в Новий рік людей, у яких все є
По темi
Що дарують айтішникам на роботі, або Чим порадувати в Новий рік людей, у яких все є
Новорічна феєрія в офісах IT-компаній. Які ялинки прикрашають комфортні офіси айтішників
Новорічна феєрія в офісах IT-компаній. Які ялинки прикрашають комфортні офіси айтішників
По темi
Новорічна феєрія в офісах IT-компаній. Які ялинки прикрашають комфортні офіси айтішників
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
«Не женіться за топчиком, який ви зможете придбати колись потім». Program Manager Luxoft не мислить свого життя без велопокатушок. Ось його поради бажаючим долучитися
«Не женіться за топчиком, який ви зможете придбати колись потім». Program Manager Luxoft не мислить свого життя без велопокатушок. Ось його поради бажаючим долучитися
«Не женіться за топчиком, який ви зможете придбати колись потім». Program Manager Luxoft не мислить свого життя без велопокатушок. Ось його поради бажаючим долучитися
«Навколо IT» — нова рубрика, в якій ми збиратимемо все корисне для життя айтішника, яке не стосується його роботи. Виявляється, у айтішників різні хобі. Ми вже писали про айтішників-бігунів, плавців, художників, музикантів, танцівників, а також заводчиків собак. Герой сьогоднішнього матеріалу ― Максим Мох, Program Manager, який захоплюється велоспортом і знає про нього майже все. dev.ua Максим розповів, як обирав своє захоплення та дав поради, як і де краще займатися велоспортом.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.