Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?

Поки роботодавці та відділи персоналу великих IT-компаній вигадуюь привітання та підшукують презенти для своїх співробітників, айтішники активно приторговують корпоративними брендованими речами. Справді, дарувати мерч — тренд останніх років, який нібито повинен підіймати командний дух, будувати бренд роботодавця та виховувати почуття гордості у причетних до конкретної компанії спеціалістів. Натомість креативні айтішники, тим більше під час віддаленої роботи, влаштували справжній розпродаж корпоративного мерчу на маркетплейсах.

dev.ua знайшов близько десятка оголошень з продажу брендованих речей. 

Залишити коментар
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?

Поки роботодавці та відділи персоналу великих IT-компаній вигадуюь привітання та підшукують презенти для своїх співробітників, айтішники активно приторговують корпоративними брендованими речами. Справді, дарувати мерч — тренд останніх років, який нібито повинен підіймати командний дух, будувати бренд роботодавця та виховувати почуття гордості у причетних до конкретної компанії спеціалістів. Натомість креативні айтішники, тим більше під час віддаленої роботи, влаштували справжній розпродаж корпоративного мерчу на маркетплейсах.

dev.ua знайшов близько десятка оголошень з продажу брендованих речей. 

Киянин продає на OLX за 200 грн брендований худі Ciklum усього за 200 грн. Автор стверджує, що річ не ношена і пропонує доставку «Укрпоштою», «Новою поштою» або за допомогою сервісу OLX-доставка. 

Футболка SoftServe продається за 100 грн пропонує купити пані Оксана зі Львова. «Жодного разу не вдягали — мала», — сказано в описі до товару. 

Брендований пауер-банк Luxoft виявився не потрібним своєму власнику, і тепер шукає нового господаря. 

А киянка Юлія продає за 200 грн фірмову пляшечку Playrix. «Нова пляшка Playrix для любителів ігор Township, Gardenscapes, Homescapes і т. д. Лімітований випуск, чудовий подарунок для ігроманів», — пише власниця товару. 

Фірмову чашку від moneyveo за 80 грн продає киянка Катерина. «Керамічний  кухоль з силіконовою накладкою. Чудовий автомобільний аксесуар та просто зручна річ. Новий, у коробці», — зазначила продавчиня.

Стікерпаки monobank продають по 30 грн Кирило з Ужгорода (має 8 штук), а також киянин Єгор. 

Дмитро з Полтави пропонує наліпки mono за 50 грн. В Дніпрі стікерпаки можна купити по 25 грн, а в Броварах — за 150. Дехто і взагалі готовий віддати наліпки задарма.

А киянка Алла за 100 грн готова віддати набір наклейок і бонус. «Наклейки стікерпак monobank нові. У колекцію чи тому, хто любить клеїти. Бонус! Якщо у Вас ще немає картки monobank, але хочете, за моїм реферальним посиланням відразу після активізації картки на рахунок отримаєте 50 грн. Пишіть», — зазначає дівчина.

Вона пропонує зустріч на станції метро Берестейська. «Підношу до турнікетів так, щоб ви знову не платили за вхід у метро», — пише двічина і водночас пропонує відправку «Укрпоштою», «Новою поштою» та Meest Express.  

Фірмова футболка Favbet продається за 185 грн. Продавець Віталій — не айтішник, а, швидше, гравець з Луганщини, — готовий також продали річ за 500 російських рублів. «Нова футболка з принтом на спортивну тематику виграна у букмекерської компанії Favbet. Завелика за розміром. Розмір — L. У місцевій валюті — 500 руб», — пише власник товару. 

Чи не найбільше мерчу «скидають» у мережі власники подарунків від компанії Parimatch. Тут і одяг, і гаджети, і аксесуари.

А співробітники технологічних компаній не відстають від айтішників та гравців. Оголошень із брендованими товарами вистачає і від них. 

У Бердянську, наприклад, продають за 100 грн кепку «Київстар».

За такою ж ціною в Одесі пропонують кепку Vodafone.

Масово продаються термосумки невдало запущеного в Україні сервісу доставки їжі Uber Eats.

Продаються у сумки нинішнього лідера ринку доставки Glovo, які, до речі, кожен кур'єр для роботи купує сам собі. 

Не виключення — мерч «Нової пошти». 

А чи бачили ви, як продають брендовані корпоративні подарунки? Розкажіть нам про це в нашому Telegram-каналі

Що дарують айтішникам на роботі або Чим порадувати в Новий рік людей у яких все є
Що дарують айтішникам на роботі, або Чим порадувати в Новий рік людей, у яких все є
По темi
Що дарують айтішникам на роботі, або Чим порадувати в Новий рік людей, у яких все є
Новорічна феєрія в офісах IT-компаній. Які ялинки прикрашають комфортні офіси айтішників
Новорічна феєрія в офісах IT-компаній. Які ялинки прикрашають комфортні офіси айтішників
По темi
Новорічна феєрія в офісах IT-компаній. Які ялинки прикрашають комфортні офіси айтішників
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Читайте також

«Хотілося б, щоб син продовжив шлях батьків в ІТ». Як айтішники виховують своїх дітей: одкровення співробітників Innovecs, Sigma Software и Ciklum
«Хотілося б, щоб син продовжив шлях батьків в ІТ». Як айтішники виховують своїх дітей: одкровення співробітників Innovecs, Sigma Software и Ciklum
«Хотілося б, щоб син продовжив шлях батьків в ІТ». Як айтішники виховують своїх дітей: одкровення співробітників Innovecs, Sigma Software и Ciklum
Існує міф, що айтішники — переважно одинокі інтроверти, які більшість часу проводять наодинці з комп’ютерами. Але це стереотип, який не відповідає дійсності. Айтішники — в більшості сімейні люди, що ведуть активне соціальне життя та виховують дітей. dev.ua розпитав представників найдинамічнішої галузі української економіки про те, як вони виховують дітей та чи прищеплюють їм любов до IT.
Монокрінж тижня. Уроборос Олега Гороховського або Мона Ліза сама себе не продасть
Монокрінж тижня. Уроборос Олега Гороховського або Мона Ліза сама себе не продасть
Монокрінж тижня. Уроборос Олега Гороховського або Мона Ліза сама себе не продасть
Це перший у 2022 році допис у рубриці «Крінж тижня». В ній зазвичай редакція dev.ua обирає IT-подію, яка найбільше нас здивувала, та описує свої враження від того, що відбулося. Часто — в жартівливій та абсурдній формах. Цього разу не ми знайшли крінж, а він нас: співвласник необанку monobank Олег Гороховський зробив офіційну заяву. В ній він спочатку застеріг від шахраїв, а потім «пройшовся» по брендах з часткою «моно» в назвах — таксі, піцеріям, морозиву. Їм ніби то не вистачає креативу придумати щось своє.
Шеф-редактор новинного видання хотів отримати «вовину тисячу» через Monobank. Але виплату затягнули через «велику зарплату»
Шеф-редактор новинного видання хотів отримати «вовину тисячу» через Monobank. Але виплату затягнули через «велику зарплату»
Шеф-редактор новинного видання хотів отримати «вовину тисячу» через Monobank. Але виплату затягнули через «велику зарплату»
У десятці кращих роботодавців України шість IT-компаній
У десятці кращих роботодавців України шість IT-компаній
У десятці кращих роботодавців України шість IT-компаній

Обговорення

Коментарів поки немає.