🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Наталя ХандусенкоРобота
8 серпня 2023, 12:47
2023-08-08
4 помилки, яких варто уникати на роботі — поради від колишнього віцепрезидента HR-відділу Microsoft
Колишній віцепрезидент з персоналу Microsoft Кріс Вільямс неодноразово спостерігав як працівники робили одні й ті ж самі помилки. Він поділився найпоширенішими з них.
На думку Кріса Вільямса, якою він поділився з виданням Business Insider, компанії дуже рідко цінують лояльність. Не варто чекати, що отримаєте підвищення на посаді, збільшать зарплату або не скоротять тільки того, що довго працюєте в компанії. Не чекайте винагороди лише за свою витримку.
Якщо знайшли кращу роботу, погоджуйтеся. «Не дозволяйте почуттю нерозділеної лояльності стримувати вас», — говорить Кріс Вільямс.
Помилка 2: просити підвищення зарплати, ніби це буде послугою для вас
Не говоріть про інших людей і про те, що вони отримують. Не просіть про підвищення, тому що у вас є сім’я, яку потрібно утримувати. Говоріть про цінність, яку надаєте компанії.
Детально проаналізуйте продукцію, яку створюєте, дохід або економію, яку приносите. Презентуйте це керівнику. Виступайте з позиції сили, гордості за свій внесок.
Помилка 3: висловлювати порожні погрози
Не погрожуйте піти з роботи, якщо не маєте інші пропозиції. Або подати до суду, коли навіть не обговорювали це з адвокатом.
Як тільки ви перейдете до погроз, взаємна повага у ваших стосунках з роботодавцем зникне. І він, швидше за все, буде радий, якщо ви підете. Тому погрожуйте, якщо дійсно готові реалізувати свої погрози.
Помилка 4: просити про допомогу без підготовки
Витратьте час на те, щоб ретельно розібратися в ситуації, її задокументувати та окреслити можливі варіанти. Детально вивчіть проблему, щоб, коли звернетеся за допомогою, ви змогли сформулювати чітке і конкретне прохання.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.