Задонать нам часом ⏳

Наради та робоча переписка забирають у працівників два дні на тиждень. Чи можна цьому зарадити?

Видання The Wall Street Journal опублікувало матеріал про те, як онлайн-спілкування або так зване «цифрове перевантаження» забирає час в офісних співробітників. Наводимо адаптований переклад статті.

Залишити коментар
Наради та робоча переписка забирають у працівників два дні на тиждень. Чи можна цьому зарадити?

Видання The Wall Street Journal опублікувало матеріал про те, як онлайн-спілкування або так зване «цифрове перевантаження» забирає час в офісних співробітників. Наводимо адаптований переклад статті.

Якщо ви коли-небудь замислювалися, чому на роботі не вистачає часу, подумайте про це: багато хто з нас витрачає еквівалент двох робочих днів на тиждень на зустрічі та електронну пошту.

Це один із висновків нових даних Microsoft, які вивчали діяльність мільйонів працівників, які використовують бізнес-застосунки компанії. Ці дані є частиною щорічного дослідження виробника програмного забезпечення тенденцій продуктивності на робочому місці, яке надає найновіші та одні з наймасштабніших вимірювань того, як люди насправді проводять свої робочі дні.

Microsoft, разом із Google, Slack і Zoom, є одним із найбільших продавців інструментів для спілкування на робочому місці, і в її звіті наводяться цифри щодо великої кількості даних, електронних листів, зустрічей і сповіщень, які, на думку багатьох людей, забирають час на роботі та відволікають від фактично роботи.

Дослідники виявили, що 25% найактивніших користувачів програм — іншими словами, люди, які використовують бізнес-програмне забезпечення Microsoft для більшої частини своєї роботи в інтернеті — витрачали в середньому 8,8 години на тиждень на читання та написання електронних листів і 7,5 годин — на запис зустрічей.

Ці цифри не включають час, витрачений на обмін миттєвими повідомленнями, через телефон або в інших, імпровізованих розмовах із колегами. Загалом середній працівник витрачав 57% свого часу на використання офісного програмного забезпечення для спілкування — на зустрічах, електронною поштою, в чаті. Решту часу, 43%, вони витратили на створення електронних таблиць або написання презентацій.

І працівники, і керівники скаржаться, що цифрове перевантаження шкодить інноваціям і продуктивності. Ця думка підтверджується численними дослідженнями на робочому місці. В окремому опитуванні Microsoft, в якому взяли участь 31 000 людей у всьому світі, майже двоє з трьох сказали, що їм важко знайти час і енергію для виконання своєї справжньої роботи. Ці люди більш ніж утричі частіше, ніж інші опитані, говорили, що інновації та стратегічне мислення є викликом для них. 

«Люди відчувають себе приголомшеними, відчувають, що у них є дві роботи, робота, для якої їх найняли, але потім у них є ще одна робота — спілкування, координація та співпраця», — сказав Джаред Спатаро, який очолює команду сучасної роботи Microsoft. і хто очолював дослідження.

Звичайно, спілкування та відвідування зустрічей є важливою частиною роботи для багатьох працівників, особливо менеджерів. Проте багато працівників і начальників кажуть, що весь час, проведений за розмовами та співпрацею, не обов’язково покращує спілкування на робочому місці.

«Люди відчувають себе дуже перевантаженими, відчувають, що у них дві роботи, робота, для якої їх найняли, але потім у них є інша робота — спілкування, координація та співпраця», — каже Джаред Спатаро з Microsoft.

У 2022 році в опитуванні Harris Poll понад 1200 працівників і керівників управлінці підрахували, що їхні команди втрачають у середньому 7,47 години на тиждень — майже цілий день — через поганий зв’язок.

Відповідно до звіту, підготовленого від імені компанії Grammarly, що займається розробкою коректорського програмного забезпечення, враховуючи середню зарплату в $66 967, втрачений час становить $12 506 на рік.

Час, витрачений на спілкування онлайн, різко зріс разом із віддаленою та гібридною роботою. Slack і Dropbox, серед інших компаній, спробували впоратися з комунікаційним перевантаженням, призначивши виділений час для зустрічей і час зосередженості. Деякі сервіси також скорочують час зустрічі та підвищують планку для скликання зустрічі в першу чергу.

Calendly, виробник програмного забезпечення для планування з Атланти, обмежив основні години нарад між полуднем і 17 вечора, зарезервувавши решту дня для зосередженого робочого часу, помітивши, що наради розтягуються. Приблизно через два роки «ми виявили, що наші люди продовжують це приймати», — каже генеральний директор Calendly Топе Авотона.

Занадто часто зустрічі плануються без ясності щодо того, чого вони мають досягти, сказала Ріта Дж. Кінг, виконавчий віцепрезидент консалтингової фірми Science House.

«Ключ у тому, щоб не запрошувати когось на зустріч, якщо ви не впевнені, що вони там потрібні», — сказала вона.

Корпорація Microaoft, яка має велику частку в OpenAI, стартапі, що стоїть за ChatGPT, використовує генеративні функції штучного інтелекту в основних робочих інструментах, таких як Outlook і PowerPoint, щоб усунути те, що її керівники назвали «важким» виконанням деяких робочих завдань.

Більшість працівників, опитаних компанією, сказали, що вважають, що штучний інтелект допоможе зменшити їх робоче навантаження, хоча майже половина висловили занепокоєння, що технологія може загрожувати безпеці їх роботи.

Деякі працівники вдаються до власних хаків, щоб виконати роботу. Кімані Боннер, який працює дистанційно, як менеджер проєктів у компанії, що займається програмним забезпеченням, бере участь у 10 нарадах на день.

Він бронює час у своєму онлайн-календарі для прямої роботи. Він також складає списки того, що йому потрібно зробити протягом години зосередженості, як нагадування про те, щоб не відволікатися в цей час. «Ці звички врятували мене від роботи 60–70 годин на тиждень», — сказав він.

Вища освіта для айтішника — база чи марна трата часу? Відповідають IT-спеціалісти
Вища освіта для айтішника — база, чи марна трата часу? Відповідають IT-спеціалісти
По темi
Вища освіта для айтішника — база, чи марна трата часу? Відповідають IT-спеціалісти
Топ-10 IT-роботодавців які наймають найбільше джунів: чи найматимуть новачків у 2023-му?
Топ-10 IT-роботодавців, які наймають найбільше джунів: чи найматимуть новачків у 2023-му?
По темi
Топ-10 IT-роботодавців, які наймають найбільше джунів: чи найматимуть новачків у 2023-му?
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Кар'єрна консультантка  Юлія Шишенко в LinkedIn зауважила, що часто отримує запит від українських кандидатів із проханням створити резюме для конкретної країни. «Дуже часто кандидати вірять, що у конкретних країнах є власні суворі вимоги до резюме, і кандидату без них відмовлять, навіть якщо він підходить на вакансію», — повідомляє вона.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.