Завжди за чесний фідбек.Негативний фідбек із подробицями (а це окрема історія взагалі, бо ніхто їх ніколи не пише (бо ніхто нічого й не аналізував) — це дуже виграшна ситуація для обох сторін.
Рекрутер (який є обличчям компанії в першу чергу) показує ним серйозне ставлення до відбору кандидатів, що, в свою чергу, вказує на серйозність самої компанії в цілому. Кандидату ж він допомагає зрозуміти де насправді в нього є проблемні місця та пробіли в знаннях, які він може підтягти, а, одже скоріше знайти роботу, яка йому підійде. Цим самим також можна й закрити проблему «перекандидатів», коли людина сама навіть не знає, що вона може, а враження про себе та свої навички формує лише на базі власного самосприйняття, і через це сильно деформується ринок.
Наразі ж в «трендах», нажаль, ефект Данінга-Крюгера, коли рекрутери чомусь думають, що можна отак от лишити два слова і, тим самим, перехитрувати весь світ і отак і залишити все. Але, в першу чергу, від такого зворотнього звʼязку страждає репутація компанії, від імені якої HR наймає. Бо рекрутеру елементарно ліньки нормально відповісти людині. Простіше ж йти шаблонами, егеж? А це регрес. Не треба так. На співбесіду ж приходить доросла людина, а не «кісєйна баришня».