Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

«Я не вмію ні писати, ні говорити російською». Клієнт відмовився від послуг PPC-фахівчині, бо вона відмовилася перейти на мову окупантів

Digital Marketing Manager Анна-Марія Квятковська отримала відмову від потенційного клієнта тому, що не вміє спілкуватися російською.

Залишити коментар
«Я не вмію ні писати, ні говорити російською». Клієнт відмовився від послуг PPC-фахівчині, бо вона відмовилася перейти на мову окупантів

Digital Marketing Manager Анна-Марія Квятковська отримала відмову від потенційного клієнта тому, що не вміє спілкуватися російською.

«Таке зі мною вперше, клієнт відмовився зі мною працювати. Так, так ось такий початок історії. Загалом у двох словах розповім вам контекст. Я — ppc спеціаліст, допомагаю з налаштування рекламних кампаній в Google Ads. Так як вже давно цим займаюсь, працює певне сарафанне радіо, до мене звертаються по рекомендації. Проте трапилось зі мною наступне, скрін переписки прикріплений знизу», — розповіла дівчина. 

Анна-Марія повідомила, що ні на хвилину не шкодує, що так сталось. «Особисто для себе прийняла рішення — Не переходити на російську за жодних обставин, а також на ділі не співпрацювати з людьми, які пишуть мені цією мовою», — зазначила вона у дописі. Тим часом у коментарях спільнота підтримує рішення дівчини. 

«Шукай роботу в мордорі, а не в Україні». Це відповідь роботодавця розробнику з Києва який відгукнувся на вакансію російською. Чи це норм? 
«Шукай роботу в мордорі, а не в Україні». Це відповідь роботодавця розробнику з Києва, який відгукнувся на вакансію російською. Чи це норм? 
По темi
«Шукай роботу в мордорі, а не в Україні». Це відповідь роботодавця розробнику з Києва, який відгукнувся на вакансію російською. Чи це норм? 
«Він почав задавати питання російською». Тестувальниця впевнена що отримає відмову бо на співбесіді говорила українською. Що про це думають інші айтівці - велика дискусія у LinkedIn
«Він почав задавати питання російською». Тестувальниця впевнена, що отримає відмову, бо на співбесіді говорила українською. Що про це думають інші айтівці — велика дискусія у LinkedIn
По темi
«Він почав задавати питання російською». Тестувальниця впевнена, що отримає відмову, бо на співбесіді говорила українською. Що про це думають інші айтівці — велика дискусія у LinkedIn
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.