🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоРобота
26 листопада 2024, 15:31
2024-11-26
Айтівець, який працював на керівних посадах в Google та Meta, розповів, як покращити своє резюме. Він радить вміщувати його на одній сторінці чорно-білого PDF-файлу
Ендрю Йонг розповів, завдяки якому резюме йому вдалося отримати посаду з шестизначною зарплатою в Google та Meta. За його словами, він також пройшов до фінальних раундів у таких технологічних компаніях, як Amazon, Uber та Spotify завдяки тому, що відточив своє резюме. Ось що він радить використовувати.
«Резюме часто є першою точкою контакту між кандидатом на роботу та компанією — вони зазвичай переглядають його (в середньому шість-сім секунд), перш ніж розмовляти з вами, тому дуже важливо, щоб усе було в порядку та уникати поширених помилок, які більшість людей не усвідомлюють, що роблять», — відзначив Йонг в матеріалі для Business Insider.
В Google він отримав посаду глобального продуктового менеджера, а в компанії Meta — керівника бізнес-планування та операційної діяльності.
Як Ендрю Йонг радить покращити резюме
Далі його пряма мова.
Опануйте основи
Зробіть своє резюме односторінковим чорно-білим PDF-файлом з чіткою назвою (наприклад, «Резюме Ендрю Йонга»). Використовуйте добре відформатовані пункти, вичитайте його на наявність помилок, додайте контактну інформацію, профіль LinkedIn та особистий вебсайт (якщо він у вас є), а також переконайтеся, що макет є чистим і візуально привабливим.
Ніщо інше не має значення, якщо ви не підготували все це.
Пристосуйте своє резюме до вакансії
Під час пошуку роботи я створив три різних резюме, пристосованих до ролей, на які я претендував: стратегія та аналітика, управління продуктами та продажі. Кожне резюме містило конкретні дієслова, фрази та поняття, які стосувалися ролі, на яку я претендував, часто взяті безпосередньо з оголошень про вакансії.
Більшість кандидатів надсилають одне й те саме резюме скрізь, але рекрутери та менеджери можуть легко помітити підхід «розпорошити й молитися». Гірше того, системи відстеження кандидатів можуть навіть позначити ваш профіль і автоматично відхилити вас, якщо ваше резюме недостатньо релевантне.
Лідерство з впливом
Не робіть те, що всі роблять у своїх резюме: перелік обов’язків. Замість цього підкресліть вплив вашої роботи, використовуючи наступний формат:
«Досягнуто [вставити вплив] за [кількісним показником] шляхом здійснення [вставити вид діяльності]».
Приклад:
ОК: Відповідав за пошук нових дистриб’юторів для категорії чоловічого одягу.
Добре: Збільшив продажі в категорії чоловічого одягу, зв’язавшись із дистриб’юторами, що закриваються, та залучивши їх до співпраці.
Чудово: Збільшив продажі категорії чоловічого одягу на $10 млн щорічно, залучивши 15 нових дистриб’юторів та під'єднав їх до платформи з показником закриття угод на рівні 85%.
Узагальнюйте та спрощуйте
HR та рекрутер часто мають набагато менше контексту, ніж ви, з огляду на ваш попередній досвід. Вони набагато менше знають про ваші конкретні проєкти та ініціативи, а це означає, що вам доведеться спрощувати концепції, пояснювати технічний жаргон і пояснювати абревіатури.
Якщо ви сумніваєтеся, почніть з узагальнення поняття, щоб зробити його широко застосовним, а потім звузьте його, якщо це необхідно.
Приклад:
Занадто конкретно: Запуск ініціативи GBM FY24 CX компанії X для 5 000 клієнтів EG збільшив наш NPS на 15, ICSAT — на 15%, водночас зменшивши прикрий відтік на 20%.
Спрощення: Запустили ініціативу компанії X з покращення клієнтського досвіду для нашої глобальної функції бізнес-маркетингу для 5 000 корпоративних клієнтів, щоб підвищити NPS на 15, внутрішні показники задоволеності клієнтів на 15% і зменшити відтік клієнтів на 20%.
Кількісно оцінюйте якомога більше
Найпростіший спосіб відрізнити резюме новачка від досвідченого — оцінити кількість цифр у ньому. Новачки залишають цифри поза увагою. Професіонали намагаються кількісно оцінити вплив кожного кроку, тому що вони розуміють цінність P&L і знають, що саме так приймаються бізнес-рішення.
Кількісна оцінка вашого впливу не тільки доводить, що ви досягли успіху, але й демонструє розсудливість і критичне мислення. Щодо кожного пункту у вашому резюме запитуйте себе: «Як це вплине на кінцевий результат компанії?»
Запитайте себе: «Які якості ви хочете продемонструвати?». Якщо ви вмієте працювати з клієнтами, доведіть це, включивши в резюме пункти, що стосуються ваших навичок управління клієнтами та їх обслуговування, а також здатності до коучингу.
Якщо ви майстер роботи з даними, включіть пункти про ваші аналітичні здібності, навички роботи в Excel і технічну компетентність у кодуванні.
Якщо ви відповідальний оператор, включіть пункти про управління проєктами, лідерські та комунікаційні навички.
Рекрутери та менеджери з найму складуть про вас враження на основі вашого резюме. Ваше завдання — сформувати це враження.
Думайте не лише про своє резюме
Хоча ваше резюме є важливим елементом пазла, ви не можете покладатися лише на нього для успішного працевлаштування. Вам потрібно будувати свою мережу контактів, часто ще до того, як вона вам знадобиться (див.: кар'єрна подушка). Навчіться ефективно презентувати себе, опануйте процес співбесіди та знайдіть спонсорів у цільовій компанії.
Витратьте час на те, щоб відшліфувати своє резюме, і ви побачите значно вищий відсоток відповідей від менеджерів з персоналу та рекрутерів у компаніях, які вас цікавлять.
Хороша новина: Після того, як ви вдосконалите своє резюме, вам, швидше за все, не доведеться робити це знову деякий час.
Нагадаємо, що раніше 23-річний Олександр Тулюлюк розповів dev.ua як отримав омріяну роботу в Uber і тепер жонглює величезними обсягами даних світового оператора перевезень.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.