Онлайн-сервіси московського метро «лягли»: натомість завантажується сторінка «Укрзалізниці»
У роботі онлайн-сервісів московського метро стався збій. Відображається сторінка з повідомленням від імені «Укрзалізниці».
У роботі онлайн-сервісів московського метро стався збій. Відображається сторінка з повідомленням від імені «Укрзалізниці».
У роботі онлайн-сервісів московського метро стався збій. Відображається сторінка з повідомленням від імені «Укрзалізниці».
Російські ЗМІ повідомляють, що проблеми із сервісами московського метро тривають із 6 ранку.
«Там не можна поповнити „Трійку“, не завантажується карта. Платежі також не проходять через автомати та валідатори в автобусах. Під час відкриття офіційного сайту московського метро завантажується сторінка українських залізниць», — говориться в повідомленнях.
Нагадаємо, що 23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій. Пізніше повідомили, що це була таргетована, складна та багаторівнева кібератака. Фахівці чотири доби працювали над відновленням IT-інфраструктури.
27 березня «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі після кібератаки. Наступного дня повідомили, що вся комп’ютерна техніка персоналу проходить карантин — перевірку на наявність шкідливого ПЗ.