🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Марія БровінськаРобота
8 квітня 2025, 12:13
2025-04-08
«Зможу приїхати лише в разі компенсації таксі». Маркетолог, якого запросили на співбесіду в офіс, запропонував роботодавцю компенсувати йому вартість транспорту. Ось, що з цього вийшло
Chief Marketing Officer Данило Орлов поділився історією з власного досвіду, в якій роботодавець запросив фахівця на співбесіду в офіс, але кандидат, себто Данило, висунув рекрутеру зустрічну вимогу. Це кейс нині жваво обговорюють айтівці у LinkedIn.
Chief Marketing Officer Данило Орлов поділився історією з власного досвіду, в якій роботодавець запросив фахівця на співбесіду в офіс, але кандидат, себто Данило, висунув рекрутеру зустрічну вимогу. Це кейс нині жваво обговорюють айтівці у LinkedIn.
«Зможу приїхати лише в разі компенсації таксі». Маркетолог, якого запросили на співбесіду в офіс, запропонував роботодавцю компенсувати йому вартість транспорту. Ось, що з цього вийшло
«Нещодавно мені написала одна компанія з пропозицією поспілкуватися. Проєкт виглядав цікаво, тому я погодився на перший контакт, ми трохи попереписувались, і тут — запрошення приїхати в офіс на співбесіду. Позиція категорична, тільки офіс. Для мене це вже поганий сигнал, на мою думку, на ранніх етапах знайомство цілком комфортно проходить онлайн. Якщо обом сторонам підходить співпраця — тоді можна говорити про офіс, і то як опцію, але не обовʼязково», — зазначив у дописі фахівець.
За словами Данила, він взяв паузу, подумав, і написав, що зможе приїхати лише в разі компенсації таксі. «Причина проста: я не подавався на вакансію, це компанія проявила ініціативу, а дорога займала б мінімум годину часу в один бік», — аргументував він.
У відповідь чоловік почув відмову. «Компанія була не готова покривати витрати, а я — витрачати свій ресурс на офлайн-зустріч без гарантій. Інтерв’ю — це діалог, а не односторонній процес. Якщо кандидат вам цікавий — це варто показувати не лише словами», — пояснив фахівець.
Орлов запитав спільноту про ставлення до офлайн-інтерв’ю на ранніх етапах.
Під його дописом — понад 50 коментарів.
«Я на це дивлюсь як на інвестицію в розрізі 10 років, ця поїздка могла кардинально змінити життя і винести карʼєру на новий рівень. Могло б бути просраних три години. Ну і пох. Мультиплікатор очевидний. Але ж той же час витрачений на пост та на відповіді в коментарях з нульовим ROI. Ті хто пишуть, що потрібно цінувати свій час, зайдіть в екраннний час і гляньте скільки часу просрано в інсті, тік ток та інших мережах», — зазначив CPO в Boosta Петро Ніколаєв.
Едвард Руденко, Business Development Expert, вважає, що про формат роботи й співбесіди треба домовлятись одразу на берегу. «Але категоричність — не найкращий варіант. Пропонуйте компроміс. Як це зробив я. Одна компанія запросила мене в офіс на іншій кінець міста мотивуючи це тим що так зручно керівнику. Я відповів наступне: „Давайте так. Якшо буде цікавий онлайн дзвінок, я потім приїду до вас в офіс, щоб особисто потиснути руку Керівнику та обговорити деталі в вашого оферу. А також огляну свій майбутній кабінет та познайомлюсь з командою, перш ніж прийняти офер“. Це справило враження на НR та викликали повагу до спілкування зі мною. Коли ви демонструєте те? що цінуєте свій час? wе говорить про те? що ви професіонал, який затребуваний на ринку. Тому цінуйте свій час» — зауважив він.
«Кожен має власне бачення і власні критерії при пошуках. Але проводити в офісі перший етап співбесіди (ще й при тому, що їх може бути декілька) — в цьому не бачу абсолютно ніякого сенсу», зазначає Катерина Бобровнік, HRBP.
«У мене колись кандидат прийшов голим на зустріч». Що думають айтівці про вимоги щодо дрескоду, освітлення й обладнання на онлайн-співбесідах і зустрічах
«Не надягайте худі або футболки на співбесіди», — дав дружню пораду фахівцям досвідчений розробник для онлайн-співбесід. Що айтівці вдягають на співбесіди
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю в DevOps: 30 запитань і поради досвідченого ліда
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди й отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Ельдар Алієв, Lead DevOps Engineer у SoftServe, розповідає, що треба знати, щоб отримати перший офер DevOps і дає поради джунам від досвідченого сіньйора.
Звізда просто))) скоро за тарілку супу працюватиме і розказуватиме всім який він крутий чел))). Особисто для мене це маркер того, що кандидат відправляється в перманентний бан.
Звізда просто))) скоро за тарілку супу працюватиме і розказуватиме всім який він крутий чел))). Особисто для мене це маркер того, що кандидат відправляється в перманентний бан.
Те ж саме в розрізі пермабанів можна сказати про компанії з жлобами, "slav management", "офіс онлі" та іншими огидними практиками