💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Анна НагорнаРобота
2 лютого 2022, 13:38
2022-02-02
QA-тестувальниця отримала кілька відмов через погану англійську. Чи так важлива мова в IT?
У більшості IT-вакансій серед обов’язкових вимог — знання англійської. Навіть якщо робота передбачає мовчазне написання коду, мовні навички завжди будуть плюсом. І навпаки, незнання англійської може вплинути на зарплату і, в цілому, на шанс отримати роботу.
Тестувальниця отримала кілька відмов на стажування через те, що її розмовна англійська виявилася недостатньою. Про це вона написала пост у LinkedIn.
Олена Груєнко закінчила комп’ютерну академію за спеціальністю QA Engineer. По закінченню зареєструвалася в UTEST, продовжила навчання там, почала брати замовлення та ходити на співбесіди.
Потім було ще кілька співбесід на безкоштовне стажування, які вона провалила через ту саму розмовну англійську.
Рівень англійської та зарплати
Як показує аналітика вакансій DOU, кожні пів року рівень англійського українського розробника покращується. Зростає частка тих, хто знає мову на рівні upper-intermediate та вище.
Це може бути одним із факторів зростання середньої зарплати в IT, оскільки відкриває двері для співпраці з клієнтами з Європи та США.
Так зарплата senior-розробника з просунутим знанням англійської досягає $5000 (у middle — $2600), із середнім рівнем — $4200 (middle — $2500), а з елементарним — $3200 (middle — $2000). У junior-фахівців ця різниця менш помітна, але також є.
Для QA-фахівців також добре знання англійської = вищі зарплати. І найбільше різниця помітна для тестувальників рівня middle та вище.
Навіщо айтішнику англійська
Як мінімум — щоб працювати з IDE, движками для створення ігор і подібними програмами, інтерфейс яких найчастіше англійський. Крім того, величезна кількість професійної інформації та документації з’являється спочатку англійською.
Якщо ви працюєте на аутсорс і потрібно постійно вести діалоги з продюсерами або замовником, які сидять в іншій країні, то англійська обов’язкова, від її рівня безпосередньо залежатиме якість спілкування з керівництвом.
Якщо ж ви рядовий співробітник у продуктовій компанії з України, то англійська, швидше за все, ніяк не вплине на вашу зарплату, оскільки спілкування з командою відбуватиметься українською чи російською мовами. Проте, в такій ситуації англійська — це плюс для вас, як для фахівця, тому що всі дійсно хороші матеріали з дизайну, програмування, моделювання тощо виключно англійською.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Айтішники сумують за довоєнними «плюшками» та бонусами. Однак порізали мотиваційні пакети не всі роботодавці: кілька інсайтів
Через війну деякі компанії скасували бонуси та мотиваційні пакети співробітникам, намагаючись оптимізувати бюджети та скоротити витрати через невизначеність ситуації. dev.ua вирішив запитати роботодавців, як саме та на чию користь вони переглядали мотиваційні пакети робітників.
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
Геймдизайнер Андрій Заколодний з дитинства любить відеоігри та ще школярем намагався їх створювати. З переїздом в інше місто та вступом до університету це бажання дещо відійшло на другий план. Але в результаті життя склалося так, що Андрію вдалося попрацювати у відомих на весь світ студіях, прикласти руку до Assassin’s Creed Valhalla і дорости до senior-геймдизайнера, а паралельно ще й свій комікс англійською видати.
Про нюанси роботи в ігровій індустрії, різницю між Gameloft та Ubisoft, особисті прагнення до кращого, творчі пориви та багато іншого — у його історії.