🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 грудня 2024, 13:19
2024-12-11
Польська студія People Can Fly, відома за шутером Bulletstorm, звільнила понад сотню співробітників
People Can Fly, яка створила такі ігри, як Bulletstorm, Gears of War: Judgment і Outriders, оголосила про звільнення понад 120 співробітників із 700 через «зовнішній ринковий тиск». Що буде з проєктами студії?
CEO People Can Fly Себастьян Войцеховський (Sebastian Wojciechowski) заявив, що звільнення є результатом зміни стратегії студії у сфері самвидаву, яка включає призупинення Project Victoria, скорочення команди, що працює над Project Bifrost, і «реструктуризацію деяких наших допоміжних команд». Про це повідомляє PC Gamer.
«Ринок відеоігор все ще розвивається, і ми повинні пристосовуватися до того, що відбувається сьогодні. Ми подвоюємо наші зусилля з новими проєктами рекрутингу та зосереджуємося на розробці однієї незалежної гри», — сказав Войцеховський.
Він додав, що студії потрібно «адаптувати наші плани до наших фінансових можливостей». На сайті People Can Fly зазначено, що в студії працює понад 700 співробітників, імовірно, це кількість до скорочення штату.
Ні Project Victoria, ні Bifrost так і не були офіційно анонсовані, але People Can Fly працювала над ними щонайменше два роки. Студія згадувала про ці ігри, коли оголошувала про завершення видавничої угоди з Take-Two Interactive у 2022 році, коли заявила, що видаватиме обидві гри самостійно. Відтоді справи у неї йдуть не найкращим чином: Project Dagger, який вона розробляла у партнерстві з Take-Two з 2020 року, зіткнувся з проблемами у 2023 році, і врешті-решт був закритий на початку цього року.
Взимку минулого року компанія Sony заявила, що звільняє близько 900 співробітників свого підрозділу PlayStation. Звільнення торкнуться багатьох студій PlayStation, включно з Insomniac Games, Naughty Dog, Guerrilla Games та Firesprite.
Весною 2024 року стало відомо, що українська ігрова індустрія також переживає скорочення. У топ-25 геймдев компаній на українському ринку кількість співробітників скоротилася на 1020 людей (або 11,75%) за пів року, а за рік — на 1411 (майже 15%). Технічних спеціалістів стало менше на 590 та 944 фахівців відповідно.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі