🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоРобота
24 березня 2025, 11:12
2025-03-24
Співробітники Meta дозволили Марку Цукербергу перемогти в настільній грі. Тепер айтівці обговорюють, чи варто піддаватися своїм керівникам в дружніх іграх
Колишня співробітниця Facebook Сари Вінн-Вільямс випустила мемуари, у яких згадується випадок, коли співробітники Meta дозволили своєму CEO Марку Цукербергу виграти в настільну гру Settlers of Catan. Її колишній колега, який також був там, спростував цю заяву, але ситуація розпалила дискусії, щодо ризиків для працівників, коли вони грають у щось з керівниками.
Колишня співробітниця Facebook Сари Вінн-Вільямс випустила мемуари, у яких згадується випадок, коли співробітники Meta дозволили своєму CEO Марку Цукербергу виграти в настільну гру Settlers of Catan. Її колишній колега, який також був там, спростував цю заяву, але ситуація розпалила дискусії, щодо ризиків для працівників, коли вони грають у щось з керівниками.
«Усі дуже захопилися, попри відверту занудність усього цього, будуючи свої маленькі імперії й ведучи стратегічні переговори. Але з наближенням ночі стає все більш очевидним, що люди дають змогу Марку виграти», — писала Вінн-Вільямс про цю гру.
За її словами, у якийсь момент вона викрикнула, вказуючи на «особливо обурливий» хід, й інші гравці кинули на неї погляди. Коли вона запитала Цукерберга, чи дійсно він хотів перемогти так, він виглядав «спантеличеним».
Інший учасник цієї гри, Хантер-Торрік, стверджує, що ця партія в Settlers of Catan відбувалася зовсім не так. За його словами, він планував усунути слабших гравців, щоби потім вийти на Цукерберга, «який був найсильнішим гравцем». Але потім сталося дещо «цікавіше».
«Цукерберг сказав, що він утомився і хоче спати, і переконав інших об'єднатися зі мною, щоб він міг перемогти! Насправді це набагато краща історія, яка показує його безжалісність», — написав Хантер-Торрік.
Чи варто піддаватися керівникам
Про це йдеться в матеріалі Business Insider, яке поспілкувалося з айтівцями. Зокрема, Елізабет Хайнс, яка нещодавно приступила до нової ролі HR-менеджера, розповіла, що її новий бос використовує настільний теніс для спілкування й обміну діловими деталями зі співробітниками.
«Після того, як я виграла у нього кілька разів, він більше не запрошує мене на гру», — говорить Хайнс. Вона сказала, що її бос почав менше розмовляти з нею протягом дня, а останнім часом вони взагалі не спілкувалися протягом тижня.
«Я сподіваюся, що це збіг, і це тимчасово, але я точно хочу запитати його про це пізніше, тому що це мене дуже турбує», — зізналася HR.
Дженн Вітмер, тренерка з лідерства та спікерка із США розповіла, що їй доводилося перемагати босів на іграх і раніше.
«Здорові люди, навіть ті, що змагаються, сприймають це спокійно. Токсичні, нездорові стають схожими на немовлят. Те, як ти програєш, розкриває твій характер», — сказала вона. Вітмер описала випадок, коли її тодішній бос, «закрився» й став «похмурим і похмурим» після програшу в грі.
Хоакін Паоло Арельяно, фрилансер із Торонто, який понад десять років працював на посадах, пов’язаних з успіхом клієнтів, розповів, що одного разу він переміг свого боса під час гри в баскетбол — і той сприйняв це добре.
За його словами, це також позитивно вплинуло на його кар'єру, «можливо, тому, що він став краще ставитися до мене».
Джо Галвін, директор із досліджень Vistage, організації, що займається коучингом для керівників, вважає, що лідери, які погано сприймають поразки, не сприяють створенню здорової робочої атмосфери.
«Найкращі лідери розуміють, що успіх — це не завжди перемога, а створення середовища, у якому працівники відчувають виклик, зацікавленість і мотивацію працювати якнайкраще», — вважає Галвін.
Він додав, що здатність лідера справлятися з поразками «також може мати значний вплив на залученість співробітників, культуру компанії й, зрештою, на утримання персоналу».
Хейлі Льюїс, учасниця Британського психологічного товариства, яка спеціалізується на лідерстві й управлінні, розповіла, що люди судять про те, чи «безпечно» бути конкурентоспроможним.
«Це судження ми робимо на основі даних, які ми маємо навколо себе. Що я бачу, як інші люди роблять в організації? Яку атмосферу я відчуваю від свого боса? Чи буду я більш прийнятним, якщо просто відпущу це й дозволю босу перемогти?», — сказала Льюїс.
На її думку, кожен працівник, чий бос засмучується після програшу, повинен замислитися над тим, наскільки поганою була його реакція.
Якщо його реакція була образливою, Льюїс вважає, що слід звернутися до відділу кадрів. Якщо ж бос просто трохи розсердився, вона пропонує розглядати інцидент як урок: «Наступного разу, коли ми всі підемо на роботу як команда, і хтось захоче пограти в гру, я знаю, що не виграю».
Раніше стало відомо, що Meta має внутрішні чорні списки співробітників, які не мають права на повторне працевлаштування. Колишні менеджери компанії кажуть, що винятку зі списку майже неможливе, і співробітник може потрапити туди, тому що просто не подобався керівнику.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі