💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоРобота
26 серпня 2024, 15:20
2024-08-26
В Австралії почав діяти закон, що дає змогу штрафувати компанії на понад $60 000, якщо вони турбують своїх співробітників у позаробочий час
В Австралії набуло чинності так зване «право на відключення», що полегшує життя працівникам, які змушені відповідати на дзвінки або читати повідомлення від роботодавців після закінчення робочого дня.
Новий закон дозволяє працівникам ігнорувати спілкування в неробочий час, якщо вони цього бажають, не боячись покарання з боку начальства, повідомляє BBC. Опитування, опубліковане минулого року, показало, що австралійці працюють у середньому 281 годину неоплачуваних понаднормових щороку.
Закон не забороняє роботодавцям зв’язуватися з працівниками після закінчення робочого дня. Натомість він дає працівникам право не відповідати, якщо необхідність позаробочого спілкування необґрунтована.
Згідно з правилами, роботодавці та працівники повинні намагатися вирішувати суперечки між собою. Якщо це не вдається, у справу може втрутитися Австралійська комісія з питань справедливої праці (FWC). FWC може наказати роботодавцю припинити контактувати з працівником у неробочий час.
Однак, Комісія може покарати й співробітника, якщо він відмовився відповідати на обґрунтований запит роботодавця. За це йому загрожує штраф в розмірі до $12 897, але для компанії за порушення «права на відключення» покарання ще суворіше — понад $63 000.
Організації, що представляють працівників, привітали прийняття цього рішення. За словами Австралійської ради профспілок, це «дозволить працівникам відмовлятися від необґрунтованих контактів у неробочий час і забезпечить більший баланс між роботою й особистим життям».
«Будь-яка організація, у якій працівники краще відпочивають і мають кращий баланс між роботою та особистим життям, матиме працівників, які рідше хворітимуть і рідше залишатимуть організацію. Усе, що приносить користь працівнику, має переваги й для роботодавця», — сказав Джон Гопкінс із Технологічного університету Свінберна.
Утім, реакція працівників на новий закон була неоднозначною. «Я думаю, що насправді дуже важливо, щоб у нас були такі закони. Ми проводимо так багато часу, підключені до наших телефонів, підключені до наших електронних листів протягом усього дня, і я думаю, що це дуже важко відключитися від цього», — сказала Рейчел Абдельнур, працівниця рекламної індустрії.
Інші, однак, вважають, що нові правила не матимуть для них великого значення. «Я думаю, що це чудова ідея. Сподіваюся, вона приживеться. Хоча, чесно кажучи, я сумніваюся, що вона приживеться в нашій галузі», — сказав інформаційному агентству Девід Бреннан, працівник фінансової індустрії.
За його словами, працівникам в цій сфері добре платять та очікують результатів, тому вони відчувають, що «повинні працювати 24 години на добу».
Нагадаємо, що зі схожою ініціативою виступали каліфорнійські законодавці, які хочуть врегулювати робочу політику, яка стала заплутаною після пандемії. Їхня ініціатива спрямована заборонити керівниками турбувати своїх співробітників поза робочим часом, якщо мова не йде про надзвичайну ситуацію.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.