Президент «Київстар»: Microsoft, Ericsson і Cisco допомагають відновити роботу оператора
Президент компанії «Київстар», яка 12 грудня зазнала масштабної кібератаки, Олександр Комаров, розповів, як оператор відновлює мережу.
Президент компанії «Київстар», яка 12 грудня зазнала масштабної кібератаки, Олександр Комаров, розповів, як оператор відновлює мережу.
За словами Комарова, які наводить Forbes, у відновленні сервісів дуже допомагають міжнародні партнери, серед яких — глобальні технологічні гравці. «Дуже багато ми співпрацюємо із Microsoft, Cisco, Ericsson. Насправді це глобальна команда, яка залучена до вирішення цього кейсу», — повідомив президент «Київстар».
Комаров розповів, що кожна компанія має свою компетенцію. Зокрема, Ericsson залучена у відновлення інфраструктури; Microsoft є експертом у розслідуванні, бо операторові потрібно зрозуміти першоджерело проблеми, а Cisco є постачальником всіх систем кіберзахисту. «Щоб підняти цей периметр і захистити, нам допомагає Cisco як наш найбільший провайдер послуг», — зазначив топменеджер компанії.
Також, додав Комаров, наразі державні органи співпрацюють із «Київстаром» у двох напрямах. «Є два напрями. Розслідування, де вони працюють зі своїми процедурами, а також команда СБУ, яка займається кібербезпекою, Держспецзв’язку, CERT-UA. У кожного є експертиза й напрацювання у певному напрямі», — зазначив він.