Rozetka стала більше продавати, ніж до повномасштабного вторгнення
Український онлайн-рітейлер Rozetka повідомив, що обсяг його продажів у 2023 році перевищить показники довоєнного 2021 року у валюті.
Український онлайн-рітейлер Rozetka повідомив, що обсяг його продажів у 2023 році перевищить показники довоєнного 2021 року у валюті.
До вторгнення Rozetka мала 270 магазинів і близько 8000 працівників. За час повномасштабної війни втратила 26 магазинів.
Сьогодні в компанії 402 магазини, 5625 працівників й обсяг бізнесу у валюті за цей рік, згідно з попередніми розрахунками, перевищить обсяг 2021 року, повідомляє RAU.
У перший місяць після повномасштабного вторгнення ритейлер пережив глибоку кризу. На 23 березня товарообіг був 22–23 млн грн, при тому, що в січні він сягав 4 млрд грн. Відновлення розпочалося у квітні з відновленням руху автотранспорту. Ще більше позиції компанії зміцнилися після того, як наприкінці квітня почала працювати «Нова пошта».
Нещодавно dev.ua писав, що Rozetka відкрила три нові точки видачі товарів: в Києві, Білгород-Дністровському (Одеська область) та Каневі (Черкаська область). Також розповідав, що до кінця року Rozetka планує значно наростити кількість своїх точок видачі — до 500.