Наталя ХандусенкоШІ
18 квітня 2025, 14:46
2025-04-18
СЕО Uber каже, що навчання з використання ШІ-агентів для кодування «стане абсолютною необхідністю для компанії протягом року»
Генеральний директор Uber Дара Хосровшахі сказав, що в компанії будуть впроваджувати спеціальні навчальні програми із ШІ, оскільки недостатня кількість співробітників знає, як використовувати цю технологію в роботі.
Генеральний директор Uber Дара Хосровшахі сказав, що в компанії будуть впроваджувати спеціальні навчальні програми із ШІ, оскільки недостатня кількість співробітників знає, як використовувати цю технологію в роботі.
«В Uber ми є високотехнологічною компанією — 30 000 співробітників, і недостатньо моїх співробітників знають, як конструктивно використовувати ШІ», — сказав Хосровшахі під час інтерв’ю для Браунського університету, де здобув ступінь бакалавра з інженерії, пише Business Insider.
Хосровшахі сказав, що Uber впроваджуватиме навчальні програми та навчатиме співробітників, як використовувати цю технологію. За його словами, школи повинні робити те саме зі своїми учнями.
«Активне використання штучного інтелекту для досягнення найкращих результатів — це те, чого прагнуть компанії, — каже він. «Я думаю, що було б дуже корисно, якби навчальні заклади навчали цього ще до того, як ви потрапите в компанію».
Він додав, що навчання з використання ШІ-агентів для кодування «стане абсолютною необхідністю в Uber протягом року».
Керівник Uber приєднується до списку технічних лідерів, які підтримують і навіть зобов’язують використовувати ШІ на роботі.
«Те, що було роботою програмістів, усе більше й більше переходить у категорію „monkey job“». Айтівець із 20-річним досвідом переконаний, що ШІ невдовзі замінить програмістів. У Threads дискусія на 100+ коментарів
Штучний інтелект, який зможе зрівнятися з людиною у виконанні будь-якого завдання, з’явиться через п’ять-десять років, вважає генеральний директор Google DeepMind
Не тільки телефон, ключі, навушники. Uber дослідив, що українці найчастіше забувають в автомобілях
Сьогодні Uber представляє свій шостий щорічний рейтинг забутих речей, що показує, які речі українські користувачі забувають найчастіше, в яких країнах та містах Європи, Близького Сходу та Африки забувають найбільше речей, дні та години, протягом яких люди найбільш забудькуваті, і, звісно ж, найбільш незвичні предмети, залишені в автомобілях, замовлених через Uber.
Черга за пасажирами, бензокриза та комендантські коефіцієнти. Як війна вплинула на тарифи Uklon, Bolt та Uber
В більшості міст України, де не йдуть бойові дії, працюють популярні сервіси виклику авто — Uklon, Uber та Bolt. Той, хто часто ними користується, напевно помітив, що в середньому вартість однієї поїздки виросла на 20-30 гривень (принаймні, в Києві). Водночас авто почали приїжджати швидше, хоча враховуючи дефіцит пального в Україні, мали б стояти в черзі за дизелем ще кілька годин.
Як працюють служби таксі під час війни та що впливає на тарифи?