SoftServe виходить на ринок Латинської Америки: відкриває центри розробки в Мексиці, Колумбії та Чилі

SoftServe, найбільша ІТ-компанія з українським корінням, відкриває центри розробки в Мексиці, Колумбії та Чилі.

Залишити коментар
SoftServe виходить на ринок Латинської Америки: відкриває центри розробки в Мексиці, Колумбії та Чилі

SoftServe, найбільша ІТ-компанія з українським корінням, відкриває центри розробки в Мексиці, Колумбії та Чилі.

Перший офіс в новому регіоні вже запрацював у Гвадалахарі, столиці мексиканського штату Халіско, наступними відкриють розробницькі центри в найбільших колумбійських містах — Боготі та Медельїні, а також в чилійській столиці Сантьяго.

«Вихід на новий ринок — значний крок для компанії. Нам важливо не просто розширити географію та стати ближчими до наших партнерів в Північній Америці, але й також перенести на інший континент наш досвід та цінності», — коментує Ярослав Любінець, співзасновник та голова Ради директорів SoftServe.

На ринку Мексики, Колумбії та Чилі працюють 500 000 ІТ-спеціалістів. Регіон має також і географічні переваги, зокрема, близькість до США. Відтак, Латинська Америка є привабливою для більшості глобальних гравців технологічного ринку. Більше ніж 50 університетів в цих країнах готують щороку 350 000 випускників технічних спеціальностей. 

Вихід на ринок талантів Латинської Америки дасть можливість SoftServe продовжити свій стрімкий ріст та збільшити глобальну присутність.

У планах компанії — найняти 3 000 працівників в Латинській Америці до кінця 2025 року, станом на сьогодні в компанії відкрито вже пів сотні вакансій в регіоні.

Також цього року SoftServe планує розпочати співпрацю з низкою технічних університетів у Гвадалахарі, Боготі, Медельїні та Сантьяго.

Загалом, SoftServe на сьогодні налічує понад 12 000 працівників та 41 офіс у 12 країнах. Найбільш численні розробницькі центри компанії розташовані в Україні, проте, стрімко розвивається також присутність SoftServe у Польщі та Болгарії.

Про компанію  

SoftServe є однією з найбільших компаній-розробників програмного забезпечення у Центральній та Східній Європі та входить до переліку найбільших сервісних ІТ-компаній України. Понад 12 000 співробітників працюють у 41 офісі, що розміщені від Сан-Франциско до Сингапуру. Головні офіси компанії розташовані у Львові та Остіні (штат Техас, США). Розробницькі центри компанії знаходяться у Львові, Києві, Дніпрі, Харкові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Софії (Болгарія) та Вроцлаві, Білостоку, Глівіце та Варшаві (Польща).  

«4 000 працівників SoftServe «відривалися» під сценою». Інтервю з Latexfauna – найпопулярнішим гуртом серед українських айтішників
«4 000 працівників SoftServe „відривалися“ під сценою». Інтерв’ю з Latexfauna — найпопулярнішим гуртом серед українських айтішників
По темi
«4 000 працівників SoftServe „відривалися“ під сценою». Інтерв’ю з Latexfauna — найпопулярнішим гуртом серед українських айтішників
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum SoftServe Luxoft Playrix monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?
По темi
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?
Іван Косюк розробляє інструмент який допоможе айтішникам вигідно відкладати гроші. Вже веде переговори з SoftServe
Іван Косюк розробляє інструмент, який допоможе айтішникам вигідно відкладати гроші. Вже веде переговори з SoftServe
По темi
Іван Косюк розробляє інструмент, який допоможе айтішникам вигідно відкладати гроші. Вже веде переговори з SoftServe
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Читайте також

У десятці кращих роботодавців України шість IT-компаній
У десятці кращих роботодавців України шість IT-компаній
У десятці кращих роботодавців України шість IT-компаній
«4 000 працівників SoftServe «відривалися» під сценою». Інтерв'ю з Latexfauna – найпопулярнішим гуртом серед українських айтішників
«4 000 працівників SoftServe «відривалися» під сценою». Інтерв'ю з Latexfauna – найпопулярнішим гуртом серед українських айтішників
«4 000 працівників SoftServe «відривалися» під сценою». Інтерв'ю з Latexfauna – найпопулярнішим гуртом серед українських айтішників
Український гурт Latexfauna заснований в 2015 році. Він виконує димну і розслабляючу музику в стилі дрім-поп та славиться текстами з суржиком, про які учасників колективу запитують ледве не в кожному інтерв’ю. На їхні концерти ходять представники IT та креативних індустрій. dev.ua зв’язався з фронтменом Latexfauna Дмитром Зезюліним, аби дізнатися, яким буде новий альбом групи, чому їхню музику слухають айтішники і які пісні допоможуть повернутися до реальності після їстівних свят.
Apple, Similarweb, Glovo. Список IT-компаній, що відкрили офіси в Україні в 2021 році
Apple, Similarweb, Glovo. Список IT-компаній, що відкрили офіси в Україні в 2021 році
Apple, Similarweb, Glovo. Список IT-компаній, що відкрили офіси в Україні в 2021 році
Незважаючи на триваючу пандемію COVID-19 і тренд на віддалену роботу, в 2021 році багато IT-компаній відкрили офіси чи R&D центри в Україні. Серед них і світові техгіганти, і локальні геймдев-студії, і українські компанії, які вирішили розширити свою присутність в регіонах. dev.ua зібрав топ відкриттів минулого року.
1 коментар
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?
Айтішники продають на OLX мерч від Ciklum, SoftServe, Luxoft, Playrix, monobank тощо. Що це: спроба заробити чи позбавитися мотлоху?
Поки роботодавці та відділи персоналу великих IT-компаній вигадуюь привітання та підшукують презенти для своїх співробітників, айтішники активно приторговують корпоративними брендованими речами. Справді, дарувати мерч — тренд останніх років, який нібито повинен підіймати командний дух, будувати бренд роботодавця та виховувати почуття гордості у причетних до конкретної компанії спеціалістів. Натомість креативні айтішники, тим більше під час віддаленої роботи, влаштували справжній розпродаж корпоративного мерчу на маркетплейсах. dev.ua знайшов близько десятка оголошень з продажу брендованих речей. 

Обговорення

Коментарів поки немає.