Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олег ОнопрієнкоШІ
25 квітня 2025, 14:46
2025-04-25
SoftServe запустили внутрішню ШІ-асистентку SOFI — її вже використовують тисячі користувачів
Компанія SoftServe представила власну AI-асистентку SOFI (SoftServe Intelligence AI Assistant), яка допомагає співробітникам швидко знаходити необхідну корпоративну інформацію та підвищувати ефективність роботи. Лише за перші два тижні з моменту запуску SOFI вже скористались понад 2000 унікальних користувачів, які поставили їй близько 20 тисяч запитів.
Компанія SoftServe представила власну AI-асистентку SOFI (SoftServe Intelligence AI Assistant), яка допомагає співробітникам швидко знаходити необхідну корпоративну інформацію та підвищувати ефективність роботи. Лише за перші два тижні з моменту запуску SOFI вже скористались понад 2000 унікальних користувачів, які поставили їй близько 20 тисяч запитів.
Як розповіла директорка з менеджменту талантів Ірина Ткач у колонці для Scroll.media, ідея створення асистентки виникла після внутрішніх досліджень — менеджери компанії відзначали труднощі з доступом до ресурсів, адаптацією новачків і навігацією в системах. У відповідь на це була зібрана кросфункційна команда технічних спеціалістів, продуктових менеджерів і HR-експертів, яка створила інструмент, що відповідає реальним потребам співробітників.
SOFI пройшла ретельне пілотне тестування за участі понад 100 волонтерів із різних підрозділів. Крім того, 25 контент-команд перевіряли якість відповідей, що дало змогу виявити недоліки у структурі даних і вдосконалити внутрішні бази знань компанії.
Окрему увагу приділили навчанню персоналу — для користувачів створили інструкції, воркшопи та шпаргалки з prompt engineering, що допомогло швидше адаптуватися до нового інструменту та покращити взаємодію з ним.
За результатами запуску SOFI співробітники почали менше витрачати часу на рутину, отримують більше підтримки та відчувають залученість у життя компанії. А сам інструмент став прикладом інноваційного підходу SoftServe, що позитивно впливає і на бренд роботодавця. У 2025 році компанія планує продовжити розвиток SOFI, розширюючи її функціональність та роль у повсякденній роботі.
Раніше dev.ua повідомляв чому кількість айтівців в українських локаціях SoftServe суттєво скоротилася за три роки війни й чи мав вплив штучний інтелект на таку кадрову оптимізацію.
«За сервісами із ШІ, мені здається, ми зросли чи не на 500% за рік». У SoftServe розповіли, скільки клієнтів має компанія, яку кількість проєктів виконує та скільки з них стосуються ШІ
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».