Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
30 квітня 2025, 08:10
2025-04-30
На тлі технологічного буму Starbucks планує скоротити автоматизацію і зробити ставку на живих барист. У чому причина?
Головний виконавчий директор гіганта кав’ярень Starbucks Браян Ніккол заявив, що найме більше баристів та скоротить плани щодо впровадження автоматизації. З чим повʼязана реорганізація?
Головний виконавчий директор гіганта кав’ярень Starbucks Браян Ніккол заявив, що найме більше баристів та скоротить плани щодо впровадження автоматизації. З чим повʼязана реорганізація?
«Протягом останніх кількох років ми фактично звільняли працівників із магазинів. Я мав надію, що обладнання зможе компенсувати звільнення працівників. Ми виявляємо, що… це не було точним припущенням з огляду на те, що сталося», — пише BBC, посилаючись на слова Браяна Нікколи під час розмови з інвесторами.
Starbucks, як і інші заклади харчування та напоїв, бореться зі зростанням цін та намагається скорочувати витрати. У вівторок компанія оголосила, що її продажі продовжують падати, а фінансові результати гірші, ніж очікувалося. Останні фінансові дані компанії показали, що світові продажі впали на 1% за три місяці до кінця березня, що є п’ятим квартальним спадом поспіль. Акції Starbucks впали більш ніж на 6,5% під час розширених торгів після оголошення результатів діяльності.
Проте в той час, як інші мережі намагаються зробити це за рахунок впровадження технологій, Starbucks в межах стратегії повернення клієнтів буде наймати більше людей. Мережа кавʼярень уже заявила, що відмовиться від розгортання своєї системи приготування напоїв Siren. Це система технологій та обладнання, запроваджена у 2022 році для оптимізації операцій.
Разом із тим ще починаючи з вересня 2024 року, коли Браян Ніккол доєднався до Starbucks, він почав тестувати стратегію збільшення персоналу у кількох магазинах. Цього року цей підхід він планує використати у близько 3000 магазинів.
За його словами, збільшення кількості персоналу означатиме збільшення витрат, але він «розраховує на певне зростання, яке відбудеться з інвестиціями».
Крім того, Starbucks також оновлює свої кав’ярні, меню та дрес-код компанії.
Деякі великі компанії, зокрема, Walmart, Delta, Chevron і Starbucks використовуються AI, щоб моніторити та аналізувати особисті повідомлення співробітників
«Це не просто автоматизація, а сучасні технології у застарілий ринок». Як українські стартапери за допомогою цифрового рішення планують реанімувати ресторанний бізнес