Підсвіти ворога! Донать на відстежувальні комплекси 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
18 лютого 2024, 10:27
2024-02-18
Деякі великі компанії, зокрема, Walmart, Delta, Chevron і Starbucks використовуються AI, щоб моніторити та аналізувати особисті повідомлення співробітників
Компанія Aware, що спеціалізується на аналізі повідомлень співробітників, заявила, що такі компанії, як Walmart, Delta, T-Mobile, Chevron і Starbucks, використовують її технологію.
Компанія Aware, що спеціалізується на аналізі повідомлень співробітників, заявила, що такі компанії, як Walmart, Delta, T-Mobile, Chevron і Starbucks, використовують її технологію.
В Aware повідомили, що його сховище даних містить близько 20 млрд індивідуальних листувань понад 3 млн співробітників, пише CNBC.
«Багато з цього перетворюється на мислезлочин. Це ставлення до людей як до інвентарю, чого я ще не бачила», — сказала Ютта Вільямс, співзасновник Humane Intelligence, про технологію стеження за співробітниками ШІ в цілому.
Щоб стежити листуванням своїх співробітників, до Aware звернулись величезні американські працедавці, зокрема, Walmart, Delta Air Lines, T-Mobile, Chevron і Starbucks, а також європейські бренди такі, як Nestle та AstraZeneca.
Джефф Шуман, співзасновник і генеральний директор стартапу в Колумбусі, штат Огайо, повідомив, що використовуючи анонімні дані в аналітичному продукті Aware, клієнти можуть побачити, як працівники певної вікової групи чи в певному регіоні реагують на нову корпоративну політику чи маркетингову кампанію. Десятки моделей штучного інтелекту Aware, створених для читання тексту та обробки зображень, також можуть ідентифікувати залякування, переслідування, дискримінацію, недотримання вимог, порнографію, наготу та інші види поведінки.
За словами Шумана, інструмент аналітики Aware — той, який відстежує настрої та токсичність працівників — не має можливості позначати імена окремих працівників. Але його окремий інструмент eDiscovery може, у разі надзвичайних загроз або іншої ризикованої поведінки, заздалегідь визначеної клієнтом, додав він.
CNBC не отримав відповіді від Walmart, T-Mobile, Chevron, Starbucks або Nestle щодо використання ними Aware.
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі