💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Вікторія ГорбікРобота
29 серпня 2023, 18:59
2023-08-29
Дві третини технічних працівників покоління X більше не мотивовані наполегливо працювати. А як поводять себе їхні молодші колеги
Технологічні працівники, яким понад 40 років, більше не хочуть так наполегливо працювати на своїх роботодавців. Як змінилось бажання працювати серед фахівців технічних професій інших вікових груп.
Люди з покоління X, яким наразі приблизно від 43 до 60 років, були піонерами для технологічної індустрії та ігор. Але нові дані Qualtrics, які публікує BUSINESS WIRE, показують, що більшість із цих фахівців вже не мають високої мотивації до інтенсивної роботи.
Серед усіх поколінь технічних працівників їхні пріоритети змінилися найбільше, вони відмовляються від роботи, яка обіцяла прибуткову винагороду й пільги. Лише 38% з технічних працівників покоління X кажуть, що місія та цінності їхньої компанії є більш мотивуючими, ніж вони були до пандемії.
Тисячолітнє покоління
Наступне тисячолітнє покоління працівників технічних професій, які народилися між 1981 і 1996 роками, виявляють постійний оптимізм щодо свого майбутнього в галузі.
Близько половини (49%) мілленіалів стверджують, що робота є для них важливішою, ніж це було до пандемії, і більшість каже, що прагнуть працювати у великій, впізнаваній технологічній фірмі протягом своєї кар’єри. Майже третина (30%) кажуть, що якби їм довелося шукати нову посаду, вони б шукали роботу лише в іншій технологічній компанії.
Про роботу в офісі
Оскільки компанії знову викликають співробітників в офіс, працівники технічних центрів частіше кажуть, що їм потрібно проводити в офісі більше часу, ніж шість місяців тому, і вони, найімовірніше, шукатимуть нову роботу через це. Більш ніж половина (61%) фахівців у технологічних центрах кажуть, що вони активно шукають нову роботу або планують її в наступному році через ці вимоги, у порівнянні з 41% технічних працівників в інших сферах.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Війна за стандартами НАТО. Як працюють сучасні технології, ситуаційні центри та мережево-центричність на війні в Україні
Створення мережі ситуаційних центрів було передбачено рішенням РНБО від 4 червня 2021 року, наказом № 396 від 23 грудня 2021 року Міноборони було утворено робочу групу з цього питання. Але лише після початку повномасштабного вторгнення українські військові стали на крок ближче до натовських стандартів.
Марина Ціркун, членкиня ГО «Аеророзвідка», керівниця напряму С4ІSR, розповіла деталі про роботу системи ситуаційних центрів і пояснила концепцію ведення мережево-центричних війн.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі