Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

«Тайтли в IT - це суцільна нісенітниця». У LinkedIn бурхлива дискусія: як швидко можна дорости до senior

Фахівчиня з пошуку персоналу Анастасія Ридванська в LinkedIn обурилася тим, що айтішники занадто швидко виростають в сеньйорів. 

«Щось підозріло, як швидко джуни стають сеньйорами. Я в день відкриваю більше 60 сторінок програмістів в Лінку, і з них 10-15 — це сеньйори за 2-3 роки», — пише Ридванська.

Залишити коментар
«Тайтли в IT - це суцільна нісенітниця». У LinkedIn бурхлива дискусія: як швидко можна дорости до senior

Фахівчиня з пошуку персоналу Анастасія Ридванська в LinkedIn обурилася тим, що айтішники занадто швидко виростають в сеньйорів. 

«Щось підозріло, як швидко джуни стають сеньйорами. Я в день відкриваю більше 60 сторінок програмістів в Лінку, і з них 10-15 — це сеньйори за 2-3 роки», — пише Ридванська.

Вона також навела приклад з життя. «Два роки тому… один хлопець розповідав мені, що він тільки-но входить в IT, пройшов навчання і почав стажування в одній компанії. І ось через 2 роки я як завжди шукаю кандидатів на ту чи іншу вакансію, випадково знаходжу його в Лінку, і вуаля — він вже Senior developer», — пише Анастасія.

Вона дивується, як за два роки можна так вирости в знаннях і навичках й отримати «титул» сеньйора. Тому запитала у LinkedIn-спільноти, що з цього приводу думають розробники.

Під постом Анастасії більше сотні коментарів. Айтішники кажуть, що це можливо. І ось чому. 

Хтось просто вірить у талант і старанність джуніорів, які прагнуть стати сеньйорами якомога швидше. 

Крім того, багато хто говорить, що вимога в кожній компанії щодо компетенцій розробника індивідуальні. 

Bubble: навіщо розробнику Twitter і як ним правильно користуватися
Bubble: навіщо розробнику Twitter і як ним правильно користуватися
По темi
Bubble: навіщо розробнику Twitter і як ним правильно користуватися

Багато розробників й рекрутерів вважають, що титул і стаж — речі слабо корельовані.

Але є й такі, хто в подібну динаміку розвитку айтішників не вірить.

А буває і ось так. 

JS-разработчик создал интерактивное резюме и попросил у рекрутеров и коллег его оценить. В LinkedIn активно обсуждают
JS-Розробник створив інтерактивне резюме і попросив у рекрутерів і колег його оцінити. У LinkedIn активно обговорюють
По темі
JS-Розробник створив інтерактивне резюме і попросив у рекрутерів і колег його оцінити. У LinkedIn активно обговорюють
Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.