«Це якась „рекрутерська оргія“». SMM-фахівчиня потрапила на «масову співбесіду» і запитала у спільноти, чи це ок
SMM-фахівчиня Надія Слободян розповіла про дивний досвід на шлях до офферу — її запросили на масову співбесіду.
SMM-фахівчиня Надія Слободян розповіла про дивний досвід на шлях до офферу — її запросили на масову співбесіду.
SMM-фахівчиня Надія Слободян розповіла про дивний досвід на шлях до офферу — її запросили на масову співбесіду.
«Спостерігаю перед тим як отримати оффер, довелось отримати досить цікаві пропозиції. Одним таким випадком поділюсь, бо я шокована. Пропозиція прийти на масову співбесіду поставили мене в ступор!
Останній раз була на такій в році 2020, коли в розпал ковіду треба було хоч десь підпрацьовувати, і я відгукнулася на вакансію „дірект менеджера“ в магазин, який продає чохли. Тоді це було шось незрозуміле для мене, і я лівнула під шумок», — розповіла вона.
І ост навесні 2024 року їй знову трапилась масова співбесіда. «Не знаю, як ви, але це вже дало мені зрозуміти, що це якась шарашкіна контора», — розповіла Надія. Дівчина оприлюднила скриншот переписки із HR.
Дівчина запитала в HR-фахівців та рекрутерів, навіщо використовувати такий підхід. Айтівці разом з фахівцями з наймом активно коментують ситуацію.
«Це якась „рекрутерська оргія“», — зазначила Project team leader Анна Гнібеда.
Віталій Бірюков, QA Engineer, пройшов через такий досвід. «Головне своїми скілами налякати інших кандидатів, бо в моєму прикладі деякі відключилися», — розповів він.
Також в подібній ситуації побувала Юлія Мацюк, IT Recruiter. «Мені тоді відразу дали оффер після tell me about yourself, але обрала іншу компані», — розповіла вона.
Рекрутерка Альона Даниленко мала досвід такої співбесіди, коли після універу влаштовувалась у велику компанію на посаду, пов’язану з безпекою бізнесу. «Але тоді мене не попередили завчасно, що там буде ще 30-40 людей зі мною. Так от я чудово пам’ятаю, як прийшла у червоному піджаку яскравому, коли там усі інші були строго в чорному. Так, там був відсів у декілька етапів, анкетування, потім питання тим, хто залишився, та вкінці десь 10 осіб залишилось, і вже кожен індивідуально спілкувався. Найняли тоді трьох кандидатів, і я була одна з них. Але мені здається, що в тому є заслуга яскравого піджака», — поділилися вона.
Єлизавета Храмутічева, UI/UX designer, також мала досвід такого найму. «Я теж на такій колись була, навіть офлайн. Але мене навіть не попередили. Вони орендували коворкінг, і там були різні кандидати на різні вакансії, дали заповнити анкетку, а потім ставили питання, і кожен кандидат мав на всю аудиторію розказувати про свої сильні сторони. Ну, людей було десь 15–20. Це дуже неприємно, коли тебе не попереджають, і ти витрачаєш свій час. Мені після цієї „співбесіди“, навіть перетелефонували, запросили на ще одну, але я відповіла їм, що це неповага, і далі навряд чи можна щось нормальне від них чекати», — розповіла вона.