Троє співзасновників «Атлон Авіа», Артем Вʼюнник, Олексій Гогін і Тичинський Костянтин, починали працювати у 2013 році в гаражі на колінках. І вже за рік фахівці зареєстрували компанію офіційно, а в липні 2014-го вже був перший офіційний звіт військових про випробування першого літака. Флагманом компанії став безпілотник Furia («Фурія»), призначений для корегування артилерійського вогню.
«Фурія» була першим виробом, який пройшов офіційне випробування взагалі у Збройних силах. Потім «Атлон Авіа», фактично, стала першою з приватних компаній, безпілотники яких були прийняті на озброєння.
До повномасштабного вторгнення «Атлон Авіа» робили близько 25 комплексів «Фурія» А1-СМ на рік. Враховуючи, що в комплекс входять три літаки, компанія виробляла близько 75 літаків.
Наприкінці серпня компанія «Атлон Авіа» представила продовження легендарного безпілотника — «Фурію»-2. Нова модель значно більша за свого попередника. Що було відомо про нову версію «Фурії», яку вперше вдалось побачити у вересні 2024 року, ми писали тут.
На вересень 2024 року компанія робила 150 комплексів серійних продуктів на місяць. Наразі в компаніх виробляють не менше 200 літаків на місяць. Зараз потужності «Атлон Авіа» завантажені повністю до кінця березня. Також у компанії готові до масштабування і за пів року говорять про можливість відвантажувати 600.
Майже пів року тому у команді працювало близько 200 людей. Наразі в команді 250 людей. І за умов збільшення виробництва можуть збільшити колектив.