Стас ЮрасовГаряченьке
13 березня 2023, 14:27
2023-03-13
«Скажені Кролики Навчають Програмувати». Ubisoft локалізувала додаток, який навчає дітей бути програмістами
Безкоштовний навчальний додаток «Скажені Кролики Навчають Програмувати» відтепер доступний українською. Про це повідомив український підрозділ компанії Ubisoft.
Безкоштовний навчальний додаток «Скажені Кролики Навчають Програмувати» відтепер доступний українською. Про це повідомив український підрозділ компанії Ubisoft.
Завдяки цьому додатку, діти та підлітки можуть вивчати основи алгорітміки та програмування в ігровій формі, проходячи відповідні квести.
Що за гра
«Скажені Кролики Навчають Програмувати» запрошує гравців на космічну станцію щоб прибрати безлад, створений веселими кролико-космонавтами, використовуючи прості інструкції, цикли та алгоритми, що схожі на написання коду. Одна із задач — оптимізувати кількість рядків коду (команд) при досягненні цілі.
«Враховуючи наповнення, дизайн та доступність додатку ми маємо надію, що він буде використовуватися у навчальних цілях в школах, адже вивчення програмування за допомогою ігор — це веселий та привабливий спосіб познайомитись із світом нових технологій та спробувати отримати нові навички чи професію», — йдеться в повідомленні.
Освітній додаток «Скажені Кролики Навчають Програмувати» вже доступний для скачування на ПК, iOS та Android за лінками:
Додаток було локалізовано на волонтерських засадах силами працівників студій Ubisoft Ukraine (Київ та Одеса). У адаптації проєкту взяли участь 10 фахівців різних спеціальностей — від програмістів, до дизайнерів. Разом із перекладом, було адаптовано логотип, та шрифти.
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
Геймдизайнер Андрій Заколодний з дитинства любить відеоігри та ще школярем намагався їх створювати. З переїздом в інше місто та вступом до університету це бажання дещо відійшло на другий план. Але в результаті життя склалося так, що Андрію вдалося попрацювати у відомих на весь світ студіях, прикласти руку до Assassin’s Creed Valhalla і дорости до senior-геймдизайнера, а паралельно ще й свій комікс англійською видати.
Про нюанси роботи в ігровій індустрії, різницю між Gameloft та Ubisoft, особисті прагнення до кращого, творчі пориви та багато іншого — у його історії.