Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

Студії Ubisoft Ukraine працювали над налаштуваннями доступності в Rainbow Six Siege X

Керівна директорка студій Ubisoft Ukraine Ольга Сендзюк розповіла про їхню роботу над масштабним оновленням тактичного шутера Rainbow Six Siege.

Залишити коментар
Студії Ubisoft Ukraine працювали над налаштуваннями доступності в Rainbow Six Siege X

Керівна директорка студій Ubisoft Ukraine Ольга Сендзюк розповіла про їхню роботу над масштабним оновленням тактичного шутера Rainbow Six Siege.

«Студії Ubisoft Ukraine продовжують виконувати своє зобов’язання робити ігри доступнішими для всіх — цього разу завдяки нашому внеску в майбутній реліз Rainbow Six Siege X», — написала Сендзюк у LinkedIn.

За її словами, команду розробників Ubisoft Ukraine, яка працювала над Rainbow Six Siege X, очолювала продюсерка Євгенія Гончар.

«Наша талановита команда зробила свій внесок у більшість функцій доступності, які ви знайдете в грі — від візуальних до аудіо та елементів керування. Я пишаюся тим, чого вони досягли, і вдячний за їхню відданість інклюзивним іграм, а також нашим партнерам за постійну підтримку та плідну співпрацю!», — повідомила Ольга Сендзюк.

Раніше в Ubisoft розповіли, що Rainbow Six Siege X це не сиквел тактичного шутера, якому у 2025 виповнюється 10 років, але й не просто великий апдейт, а «еволюція». З Siege X, який має вийти 10 червня, оригінальна гра отримає покращену графіку, ігровий процес та нові режими.

За словами директора з користувацького досвіду в Ubisoft Себастьяна Франсуа, серед налаштувань доступності є можливість змінювати колір обох команд, що непросто для гри 10-річної давнини.

«Реалізація цієї функції вимагала значної реструктуризації та продуманого дизайну, оскільки вона впливає на багато аспектів гри, від користувацького інтерфейсу до ігрового освітлення та текстур», — зазначив він.

Франсуа також розповів, що розробники працювали над тим, щоб надати гравцям опції, які дозволять їм комфортно зосередитися на основних елементах ігрового процесу, наприклад, зменшити інтенсивність яскравих спалахів, усунути ефекти розмиття або тремтіння камери. Повний перелік функцій доступності є в блозі Ubisoft.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Очільник студії Sandfall Interactive занудився працювати в Ubisoft і зібрав команду джунів яка створила потенційну гру року
Очільник студії Sandfall Interactive занудився працювати в Ubisoft і зібрав команду джунів, яка створила потенційну гру року
По темi
Очільник студії Sandfall Interactive занудився працювати в Ubisoft і зібрав команду джунів, яка створила потенційну гру року
Ubisoft створила інструмент симуляції дальтонізму щоб допомогти створювати контент для людей які не розрізняють кольори
Ubisoft створила інструмент симуляції дальтонізму, щоб допомогти створювати контент для людей, які не розрізняють кольори
По темi
Ubisoft створила інструмент симуляції дальтонізму, щоб допомогти створювати контент для людей, які не розрізняють кольори
«Не просто ще один апдейт». До десятиріччя Rainbow Six Siege Ubisoft анонсувала Siege X — майбутнє гри яку підтримуватимуть ще 10 років
«Не просто ще один апдейт». До десятиріччя Rainbow Six Siege Ubisoft анонсувала Siege X — майбутнє гри, яку підтримуватимуть ще 10 років
По темi
«Не просто ще один апдейт». До десятиріччя Rainbow Six Siege Ubisoft анонсувала Siege X — майбутнє гри, яку підтримуватимуть ще 10 років
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.