Мертві душі Helsi 🔥

Українські дівчата зробили стелс-гру про крадіжки з супермаркетів — Liberator. На її створення надихнули реальні шопліфтери

Підлітки-розробниці з команди No Need Knights створили стелс гру Liberator, де гравцю в ролі ідейного шопліфтера треба обікрасти увесь магазин. Це не перший спільний проєкт Олександри Корнійчук та Ольги Московської, але перша їхня гра на Unreal Engine.

Залишити коментар
Українські дівчата зробили стелс-гру про крадіжки з супермаркетів — Liberator. На її створення надихнули реальні шопліфтери

Підлітки-розробниці з команди No Need Knights створили стелс гру Liberator, де гравцю в ролі ідейного шопліфтера треба обікрасти увесь магазин. Це не перший спільний проєкт Олександри Корнійчук та Ольги Московської, але перша їхня гра на Unreal Engine.

Про Liberator дівчата розповіли у блозі на сайті Gamedev DOU. Вони познайомились роблячи дипломну гру на курсах, де їм сподобалось разом працювати. Тому подальші проєкти також робили удвох.

«Головне завдання гравця досить просте — „винести весь магазин“. Процес гри також інтуїтивно зрозумілий: обираєте магазин, заходите, набиваєте кишені, купуєте якусь дрібницю для відведення очей — і уперед, до виходу!», — розповідають про Liberator розробниці

Проте не все так просто — гравцям заважатимуть інші покупці, консультанти й камери. Потрібно уважно слідкувати за оточенням, щоб охорона нічого не запідозрила.

У грі також є магнітні наліпки на коштовних товарах, тому просто взяти та вкрасти якесь дороге вино — не вийде. Спочатку потрібно пройти невелику мінігру та зняти девайс. Це робить крадіжку складнішою, крім того, в грі є цілі магазини одягу, де на кожному товарі є такий магніт.

Одне з відсилань, які додали в гру розробниці

Впоратись з цим завданням допоможе прокачка характеристик персонажа, яка робиться за здобуті гроші. Можна поліпшити «Вправність», яка дозволить красти швидше, або «Одяг», який робить гравця непомітнішим. Також можна підвищити «Впевненість» свого злодія.

No Need Knights говорять, що ідея гри з’явилася після перегляду інтерв’ю з анонімним крадієм з магазинів, який називав себе шопліфтером.

«Згодом ми нерідко шукали інші матеріали про реальних шопліфтерів, які можна було б додати до гри. В Liberator головний герой бореться за справедливість, адже дуже не задоволений економікою цього світу. Саме так багато справжніх крадіїв аргументують моральне право порушувати закон і скаржаться на високу націнку в магазинах», — пояснюють дівчата

Наразі Liberator доступна безплатно для завантаження на сервісі itch.io. У розробниць є багато планів, які залишаються нереалізованими через брак часу. Серед них інші локації з новими товарами, можливість купляти тимчасові та постійні бонуси та багато іншого.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Вчитель інформатики художник і студент Могилянки зробили мобільну гру Uanamon. Вона схожа на Vampire Survivors і нагадує вестернерам про війну
Вчитель інформатики, художник і студент Могилянки зробили мобільну гру Uanamon. Вона схожа на Vampire Survivors і нагадує вестернерам про війну
По темi
Вчитель інформатики, художник і студент Могилянки зробили мобільну гру Uanamon. Вона схожа на Vampire Survivors і нагадує вестернерам про війну
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
По темi
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом
Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом
По темi
Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом
Український розробник створює гру про замок у Закарпатті — Karpatia: Order Of The Comet
Український розробник створює гру про замок у Закарпатті — Karpatia: Order Of The Comet
По темi
Український розробник створює гру про замок у Закарпатті — Karpatia: Order Of The Comet
Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтервю з розробниками про реліз нового проєкту успіх My Dream Setup та плани
Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтерв’ю з розробниками про реліз нового проєкту, успіх My Dream Setup та плани
По темi
Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтерв’ю з розробниками про реліз нового проєкту, успіх My Dream Setup та плани
За лаштунками лабораторії, військової школи та минулого героя

Ігор Федірко, співзасновник «Вектор-оптичної лабораторії» в Ukrainian Underdogs від dev.ua

Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.