Олександр КузьменкоGameDev
21 вересня 2023, 10:30
2023-09-21
Велике оновлення до Cyberpunk 2077 виходить сьогодні. Для Update 2.0 розробники радять встановити гру на SSD і почати нове проходження
21 вересня CD Projekt проведе святковий стрім присвячений виходу великого оновлення Update 2.0 для своєї гри Cyberpunk 2077. Безплатне оновлення стане доступним для завантаження під кінець цієї трансляції.
21 вересня CD Projekt проведе святковий стрім присвячений виходу великого оновлення Update 2.0 для своєї гри Cyberpunk 2077. Безплатне оновлення стане доступним для завантаження під кінець цієї трансляції.
Що додасть Update 2.0
Оновлення дуже масивне і фактично переробляє багато основних аспектів гри. Ось основні нововведення, які приносить апдейт:
Нові дерева перків;
Перероблені характеристики персонажа;
Перероблену систему кібераугментів;
Автомобільні бої (включно з автомобілями зі зброєю);
Нову динамічну поліцію.
Update 2.0 настільки великий, що розробники радять починати нову гру, а не продовжувати попереднє проходження.
«Хоча ви зможете продовжити гру з вашим поточним персонажем на наявному збереженні, ми рекомендуємо почати нову гру після Update 2.0. Через велику кількість змін, початок гри з чистого аркуша покращить ваш загальний ігровий досвід!», — написали розробники у X (Twitter).
Крім того, до гри виросли системні вимоги й вона тепер вимагає встановлення на SSD.
Системні вимоги до Update 2.0 та майбутнього доповнення Phantom Liberty. Зображення: CD Project RED
Наявність SSD потроху стає нормою для сучасних ААА-ігор — його також вимагали нещодавні Starfield і Baldur’s Gate 3.
Втім, розробники подбали й про технологію, яка допоможе збільшити кількість кадрів в секунду — в Cyberpunk 2077 з’явиться підтримка нової версії DLSS 3.5.
Коли вийде Update 2.0
Трансляція CD Projekt присвячена виходу оновлення розпочнеться о 17:00 за Києвом. Якщо вона триватиме близько години, можна очікувати, що завантаження Update 2.0 стане доступним о 18:00.
Оцінки Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Реліз оновлення Update 2.0, без сумніву, велика подія, але воно лише розігріває гравців перед виходом великого DLC Phantom Liberty, яке з’явиться 26 вересня.
Ігрові видання вже почали публікувати рецензії та оцінки доповнення. Якщо коротко — журналісти в захваті.
Наразі Phantom Liberty має 88 балів на OpenCritic, його рекомендують 97% рецензентів. На metacritic ситуація схожа — 88 балів на PlayStation та 89 на Xbox та PC.
Оцінка PC Gamer — 87 балів:
«Phantom Liberty не винаходить Cyberpunk 2077 заново, але CD Projekt працює на повну потужність, щоб розповісти чудову RPG-історію».
Оцінка IGN — 9/10:
«Cyberpunk 2077: Phantom Liberty завершує грандіозний поворот у створенні майбутньої рольової гри від CD Projekt Red, який розпочався з аніме-спін-оффу Cyberpunk: Edgerunners та його останнього оновлення 2.0».
Оцінка GameSpot — 10/10
«Phantom Liberty втілює найкраще з Cyberpunk 2077 у захопливому RPG-шутері з цікавим сюжетом, переконливим побічним контентом і незабутніми наслідками».
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.