💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

«Ідеальна служба підтримки, яка цінує свого клієнта». Як сервіси ПриватБанку для ФОП полегшують життя та розвиток XR стартапу

У завершенні серії матеріалів із відгуками підприємців про сервіси ПриватБанку для бізнесу СEO та співзасновник українського XR стартапу VRNET.IO Артем Батоговський поділився своїм досвідом. 

Артем розповів про свої враження від додатку «Приват24 для бізнесу», скористався хмарним SmartID та УЕПом, за допомогою мобільного телефону скористався сервісом «Електронна звітність», а також звернувся до служби підтримки.

Залишити коментар
«Ідеальна служба підтримки, яка цінує свого клієнта». Як сервіси ПриватБанку для ФОП полегшують життя та розвиток XR стартапу

У завершенні серії матеріалів із відгуками підприємців про сервіси ПриватБанку для бізнесу СEO та співзасновник українського XR стартапу VRNET.IO Артем Батоговський поділився своїм досвідом. 

Артем розповів про свої враження від додатку «Приват24 для бізнесу», скористався хмарним SmartID та УЕПом, за допомогою мобільного телефону скористався сервісом «Електронна звітність», а також звернувся до служби підтримки.


СEO та співзасновник українського XR стартапу VRNET.IO Артем Батоговський

Якщо колись ви шукали квартиру в новобудові через Lun.ua, то, найімовірніше, бачили наші віртуальні шоуруми. 

Ми перетворюємо планування майбутніх квартир, будинків, офісів і всього, що навколо них, у 3D-моделі, якими можна «прогулятися» за допомогою смартфона, ПК, планшета або навіть VR-окулярів. Тобто ще до купівлі квартири ви можете зайти на сайт забудовника та глянути, як ця квартира буде виглядати в майбутньому. 

ФОПом, із рахунком у Приваті, я став ще у 2014 році, коли працював як розробник на іншу компанію. А з 2015 року використовую банк, щоби вести бухгалтерію для VRNET.IO

«Він закриває всі потреби, які я від нього очікую» 

Мобільним застосунком «Приват24 для бізнесу» я користуюсь часто. Особливо коли я не вдома, а треба щось швидко зробити. За функціоналом він закриває всі потреби, на які я від нього очікую. Найчастіше — це швидко подивитись, чи зайшли гроші, перевести їх на рахунок чи особисту картку або відправити певний платіж. 

Найзручніша штука тут, як на мене, — це шаблони платежів. Вони розміщені в нижньому меню «Послуги» у вкладці «Шаблони платежів». Тут можна знайти всі мої платежі на інші рахунки, зробити з них шаблони та повторити транзакцію. Якщо треба, то можна й суму відкоригувати. Плюс ті платежі, які я найчастіше роблю, можна додати до обраних, а потім їх швидко знаходити в окремому меню. 

І ще я собі зберігаю платежі на особисті картки, які постійно роблю — вони потім відображаються в меню «Збережені» у вкладці «Платежі». До речі, цією вкладкою я найчастіше користуюсь, щоби швидко переглядати та підписувати платежі за допомогою SmartID.

Подобається, що в додатку є всі виписки за рахунками. Коли бухгалтерія просить надіслати якусь, то я просто заходжу в меню «Виписки» та шукаю її у вкладках за рахунками. Вони там відфільтровані одразу у гривні, валюті або ж відображаються всі разом. Виписки є в PDF-форматі, яким можна поділитись у месенджерах або скинути на пошту прямо із застосунку.

Ще одна дуже зручна штука — те, що можна відфільтрувати та знайти інформацію за всіма платежами за обраний період або знайти за ключовими словами. Така можливість з’являється, коли натискаєш на певний платіж. 

«Це дуже полегшує процес звітності» 

Звіти для ДПС мені зазвичай заповнює бухгалтер, я просто заходжу в кабінет «Приват24 для бізнесу» та підписую їх за допомогою УЕП (це можна робити й зі SmartID, але для цього мені потрібно просто відкликати попередній ЕП). 

Коли мені треба передати звіт від податкової, то я заходжу у вебверсію «Приват24 для бізнесу» й обираю «Електронна звітність» у вкладці «Облік і звіти»

Там мені відкривається журнал листування з ДПС. Тобто я бачу всі надіслані, отримані, прийняті або неприйняті звіти. Також через вкладку «Завантаження з ДПС» можна підвантажити всі звіти із систем ДПС до Привату. І не потрібно вводити нічого вручну. Тут також можна фільтрувати все за періодом і типом документа, що дуже полегшує процес звітності та ведення бухгалтерії. 

Щоб підписати якийсь конкретний документ, я просто його обираю, натискаю «Сформувати звіт», підписую КЕПом і відправляю. Потім мені приходить відповідь від податкової — документ, зашифрований електронним ключем. Якщо його не прийняли, я тоді натискаю кнопку «Розшифрувати» й обираю як: через файловий УЕП або КЕП SmartID. Дивлюсь, що не так, виправляю помилки, знову підписую та надсилаю.

«Документи підписані, я задоволений» 

Зазвичай я звертаюсь до служби підтримки, якщо не розумію, як те чи інше потрібно зробити. Так і у випадку створення SmartID — я запитав у підтримки, як мені це зробити й отримав чітку інструкцію. Усе загалом було швидко та зрозуміло. Я зайшов у налаштування «Приват24 для бізнесу», обрав серед варіантів SmartID, а далі ввів придуманий мною пароль. 

SmartID я найчастіше використовую, коли треба підписати платіж у Приваті. Я просто заходжу в додаток «Приват для бізнесу», відкриваю заповнений платіж і сканую qr-код, щоби його підписати. Далі ввожу пароль або просто проходжу перевірку Face ID. Ну і все, доки підписані, я задоволений. 

З УЕПом так само розбирався через підтримку, і це знову було досить швидко. Тут я зайшов до кабінету «Приват24», у розділі послуг обрав вкладку «Бізнес», знайшов там «Електронний підпис фізособи» й заповнив особисті дані та пароль, який сам придумав. Єдина відмінність — УЕП потрібно завантажувати на свій пристрій у вигляді файлу, а SmartID зберігається в хмарному сховищі. Але великий плюс, що не потрібно постійно завантажувати УЕП у систему. Після одного завантаження Приват зберігає файл і пропонує скористатися ним знову.

«Усе робили на мою користь» 

Скажу одразу, що з мого особистого досвіду, у Привату просто ідеальна служба підтримки. Вони цінують свого клієнта. А також у них усе дуже стабільно та зручно, я можу звернутись до банку в будь-який час і спосіб. Найчастіше я пишу до чату підтримки, а якщо щось серйозне й термінове — одразу дзвоню. 

Усі рази, що я звертався до служби підтримки, мої питання та проблеми швидко вирішували. Наприклад, якийсь сервіс помилково списував кошти з моєї картки або ж доставка їжі знімала гроші, а кур’єр просто не привозив замовлення (мабуть, десь дорогою з’їдав). Я пояснював ситуацію співробітнику Привату та просив допомогти повернути кошти — мені завжди їх повертали, навіть без звернення до сервісу, що надавав послуги. 

Була й ситуація, коли в мене зняли гроші, а за що — я не розумів. Я тоді звернувся до підтримки з уточненням щодо платежу, співробітники перевірили інформацію з’ясувалося, що це був сервіс із програмування. Ось так за кілька хвилин я дізнався, що незаконного списання не було, і я можу бути спокійним.


Приєднуйтесь до мобільної версії Приват24 для бізнесу, підписуйте документи за допомогою хмарного SmartID, користуйтесь ПРРО в мобільному застосунку, відчуйте переваги здійснення банківських послуг в онлайні.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.  dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають. (оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.  Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.  Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.  (текст від 21 жовтня 2021 року) 
1 коментар
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Медичний психолог, який переїхав в Україну з Москви в 2014 році, Іван Осадчий, придумав систему, яка допомагає медсестрі і пацієнтові не втратити один одного в стаціонарі. Його стартап knopka вже працює в декількох лікарнях понад три роки не лише в Україні, а й у Польщі. Повторюємо історію стартапу-переможця IT Arena Lviv 2022. Текст від 28 вересня 2022 року. 
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.