За 2024-й рік соцмережа Bluesky збільшила аудиторію в 9 разів. Модераторам знадобилася психологічна допомога
Протягом 2024 року аудиторія соцмережі Bluesky зросла з 2,89 млн до 25,94 млн користувачів, тобто збільшилася в 9 разів.
Протягом 2024 року аудиторія соцмережі Bluesky зросла з 2,89 млн до 25,94 млн користувачів, тобто збільшилася в 9 разів.
Протягом 2024 року аудиторія соцмережі Bluesky зросла з 2,89 млн до 25,94 млн користувачів, тобто збільшилася в 9 разів.
Про це сказано у звіті Bluesky щодо питань модерації контенту за 2024 рік, розміщеному на офіційному сайті компанії.
«Щоб задовольнити потреби, викликані зростанням кількості користувачів, ми збільшили нашу команду модераторів приблизно до 100 і продовжуємо наймати більше персоналу. Деякі модератори спеціалізуються на певних сферах політики соцмережі — наприклад, щодо безпеки дітей. Наша команда модераторів працює цілодобово та переглядає звіти користувачів теж цілодобово. Це важка робота, оскільки модератори постійно стикаються з графічним контентом», — зазначається у звіті.
Компанія повідомила, що на початку вересня 2024 року вони почали надавати психологічні консультації для команди модераторів, щоб «полегшити тягар перегляду цього контенту».
У 2024 році користувачі подали 6,48 млн звітів до служби модерації Bluesky, що у 17 разів більше, ніж у 2023 році.
Як зазначається у документі, компанія вже мала технологію автоматизованого виявлення спаму, але інвестувала ще більше ресурсів в автоматизацію більшої кількості категорій звітів, щоб команда модераторів могла швидко переглядати підозрілий або проблемний вміст.
У соцмережі протягом 2024 року також зафіксовано 1,75 млн випадків антисоціальної поведінки — повідомлень про переслідування, тролінг або нетерпимість.
1,2 млн постів мали вміст, що вводить в оману: видавання себе за іншу особу, дезінформацію або неправдиві заяви.
Що стосується планів на 2025 рік, то Bluesky має намір інвестувати в потужніші проактивні системи виявлення шкідливого вмісту. Також там обіцяють опублікувати у першому кварталі року проєкт оновлених правил спільноти.
Також у 2025 році у соцмережі обіцяють перейти до відповідей на звіти щодо модерації безпосередньо в додатку Bluesky, що спростить спілкування з користувачами.
«Крім того, у майбутній ітерації користувачі зможуть оскаржувати видалення облікових записів безпосередньо в програмі Bluesky замість того, щоб надсилати нам електронний лист», — зазначили там.
У 2024 році модератори Bluesky загалом видалили 66 308 облікових записів.
Як писав dev.ua, Bluesky запустив колишній CEO та співзасновник Twitter Джека Дорсі. Лише в лютому 2024 року соцмережа стала доступною для всіх. Кількість користувачів платформи стрімко зростала останнім часом через міграцію користувачів Х після виборів у США. При цьому до соцмережі вже дісталася кремлівська ботоферма.