💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

«Робота — це круто, та хобі приносить зовсім інші емоції». Як розробник Pingle Game Studio конвертував своєзахоплення настолками та 3D-принтингом у невеличкий бізнес

Unreal Engine Developer у Pingle Game Studio Андрій Крупський має нестандартне хоббі. Хлопець захоплюється 3D-принтінгом. Все починалось з любові до настільних ігор, де навички й вміння друкувати фігури та героїв зацікавили Андрія. Нині ж він виконує і складні замовлення, інколи — навіть корпоративні. Далі — пряма мова героя. 

Залишити коментар
«Робота — це круто, та хобі приносить зовсім інші емоції». Як розробник Pingle Game Studio конвертував своєзахоплення настолками та 3D-принтингом у невеличкий бізнес

Unreal Engine Developer у Pingle Game Studio Андрій Крупський має нестандартне хоббі. Хлопець захоплюється 3D-принтінгом. Все починалось з любові до настільних ігор, де навички й вміння друкувати фігури та героїв зацікавили Андрія. Нині ж він виконує і складні замовлення, інколи — навіть корпоративні. Далі — пряма мова героя. 

Спочатку були настолки

Моє захоплення 3D-принтингом почалось з настільних рольових ігор 4 роки тому. Я почав грати в D&D і так захопився, так хотів, аби гра була якнайбільше деталізована, що почав купувати різні фігурки. 

Це було доволі дорого, тож я почав шукати інформацію, як зробити їх самостійно. Так я купив свій перший принтер, який на той момент коштував 280$.

Це був принтер, що друкує невеликі, але дуже деталізовані (до 30 мікронів), модельки зі смоли. Працювати з таким принтером досить складно. На звичайному принтері, що друкує пластиком, достатньо зняти модель і відчепити підпорки. Зі смоляним так не вийде. Одразу після друку його треба промити у чистому спирті, щоб змити залишки густої смоли, після цього ще й засвітити під УФ-лампами. Але навіть це описаний найлегший варіант, якщо модель була повністю готова до друку. Зазвичай же її необхідно правильно розташувати, додати підпорки, щоб продрукувалися всі навісні деталі. Це приходить з досвідом, тобто після багатьох зіпсованих фігурок.

Також зі смолою не можна працювати без респіратора. Ця робота доволі брудна. 

Але мені це все дуже подобається. Тож я пішов далі, і зараз у власній майстерні маю вже чотири принтери, дорожчі (по $500–800 кожен), лазерний гравер ($750) і станок для різки пінополістиролу ($130). З пінополістиролу виходять прості й дешеві террейни (ландшафт) і будівлі для настільних ігор.

Як народжуються витвори мистецтва

Сама смола коштує близько $50 за кг. Що можна надрукувати з 1 кг смоли?
Це, наприклад, 5  драконів, 7 «Привидів Києва» або 120–160 маленьких фігурок. 

У залежності від висоти фігурки, якщо це смоляний принтер, друк відбувається зі швидкістю 1,5–2 см на годину. Для більш дрібних деталей потрібно більше часу і менше різких рухів. У деяких випадках друк може бути менш як 1 см на годину, хоча це більше виняток з правила. 

Оскільки я не 3D-моделер, навіть трохи змінити модель перед друком — важка задача для мене. Тому я купую моделі у різних майстрів. Зазвичай це фентезі.

Маленький бізнес

На цей час хобі переросло у невеликий бізнес. У мене вже була деяка кількість комерційних замовлень. Також зі мною працюють мій молодший брат і найкращий друг. В кожного з них своя частина роботи: брат перейняв від мене 3D-друк, а друг займається лазерним гравіюванням і обробкою дерев’яних виробів. 

Одне з моїх замовлень навіть було для Pingle: я робив кубки для переможців нашого турніру з Dota 2. 

Чому друкувати — це круто

Таке захоплення, як моє, точно підійде для людей, які люблять настільні ігри.

Я люблю грати D&D. Це гра, в якій ви берете на себе роль авантюриста і відправляєтесь на пошук пригод.

Майстер (ведучий) тим часом оповідає, що відбувається навкруги, і як світ реагує на дії героїв. 

Я сам проводжу такі ігри. Навіть на роботі знайшов декількох нових адептів, тож тепер проводжу і для них ігри. Звісно, використовуючи все, що зробив у власній майстерні. 

Згадуючи, як це все починалось, і на що зараз перетворилось, зробив для себе висновок: якщо щось справді подобається, треба знаходити час на це і вдосконалюватись кожної миті. У майбутньому хобі буде дарувати відчуття спокою, радості, нові знайомства і друзів. 

Робота — це круто, але хобі приносить зовсім інші емоції в життя. 

Тому шукайте себе і буде вам щастя. 

Керівник дизайн-відділу Intellias до деталей знає літак на якому пілотував легендарний Привид Києва і люто ненавидить росію. Історія неймовірного хоббі айтішника
Керівник дизайн-відділу Intellias до деталей знає літак, на якому пілотував легендарний Привид Києва і люто ненавидить росію. Історія неймовірного хоббі айтішника
По темi
Керівник дизайн-відділу Intellias до деталей знає літак, на якому пілотував легендарний Привид Києва і люто ненавидить росію. Історія неймовірного хоббі айтішника
Де навчитися стріляти як обрати зброю та скільки коштує таке хоббі: гайд від айтішника-стрілка
Де навчитися стріляти, як обрати зброю та скільки коштує таке хоббі: гайд від айтішника-стрілка
По темi
Де навчитися стріляти, як обрати зброю та скільки коштує таке хоббі: гайд від айтішника-стрілка
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram



Читайте також
“Є мрія - відсканувати “Азовсталь”: інтерв’ю з дизайнером, який створює 3D-музей війни
“Є мрія - відсканувати “Азовсталь”: інтерв’ю з дизайнером, який створює 3D-музей війни
“Є мрія - відсканувати “Азовсталь”: інтерв’ю з дизайнером, який створює 3D-музей війни
Тривимірний музей української війни, придатний для експонування в Метавсесвіті, вже створюється онлайн — фактично, кожна людина з будь-якої країни просто зараз може подивитися, як виглядають наслідки російського вторгнення в 3D. Робить його дизайнер Яро, він же — Yaro Pro, громадянин Словаччини, з 4 років живе в Києві, випускник Інституту журналістики, зараз увесь вільний час їздить зруйнованими містами та селами та сканує шматки історії, після чого створює моделі об’єктів і розміщує їх в мережі. Зараз моделі Яро — частина дослідження японського вченого, котрий раніше створив цифровий архів Хіросіми та битви за Окінаву.  Історія — в інтерв’ю dev.ua. 
Виявляється, 3D-друк стимулює експортну діяльність: ось як це працює
Виявляється, 3D-друк стимулює експортну діяльність: ось як це працює
Виявляється, 3D-друк стимулює експортну діяльність: ось як це працює
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця.  Оксана Хачко, Team Lead PM в Pingle Game Studio, створила список питань, на які треба орієнтуватися проджекту-початківцю, йдучи на співбесіду. Нижче — кілька тестових для такої позиції.
Хочеш стати 3D-художником у геймдеві та створювати героїв, що підкорять серця гравців? 5 курсів, які допоможуть це втілити
Хочеш стати 3D-художником у геймдеві та створювати героїв, що підкорять серця гравців? 5 курсів, які допоможуть це втілити
Хочеш стати 3D-художником у геймдеві та створювати героїв, що підкорять серця гравців? 5 курсів, які допоможуть це втілити
Мрієте потрапити в геймдев, щоб оживляти героїв і малювати фантастичні об'ємні образи, які б захоплювали та дітей, і дорослих? Тоді вам у 3D. Але цьому доведеться повчитися. І dev.ua знає, де почати і як покращити скіли вмілим художникам.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.