💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Полина КозареваGameDev
30 липня 2022, 09:04
2022-07-30
Хочеш стати 3D-художником у геймдеві та створювати героїв, що підкорять серця гравців? 5 курсів, які допоможуть це втілити
Мрієте потрапити в геймдев, щоб оживляти героїв і малювати фантастичні об'ємні образи, які б захоплювали та дітей, і дорослих? Тоді вам у 3D. Але цьому доведеться повчитися. І dev.ua знає, де почати і як покращити скіли вмілим художникам.
Деякий час тому друк перейшов від паперової сфери в 3D вимір. Раніше ви могли надрукувати тільки листи та фотографії, але тепер ви також можете випускати у світ інструменти, меблі та майже все, що тільки можна уявити.
У цьому курсі Domestika ви дізнаєтеся основи 3D-друку разом з експертом Агустіном «Flowalistik» Арройо, дизайнером, викладачем та спеціалістом з 3D-друку. Ви вивчите процеси проєктування та 3D-друку, від початкової ідеї до моменту, коли готовий продукт нарешті опиниться у вас в руках — швидкий і легкий шлях для будь-кого, хто має доступ до комп’ютера та кількох основних інструментів.
Наукова фантастика — це місце, де зустрічаються уява та фантазія, і нескінченне джерело натхнення для письменників, режисерів, художників та дизайнерів. Концепт-художник Матіас Віванко Брелентін, більш відомий як Брелліас, виявив, що наукова фантастика є безмежним джерелом ідей для його робіт.
У цьому курсі Брелліас навчить вас створювати футуристичний науково-фантастичний краєвид у Blender. Доведіть закони фізики до краю, використовуючи неможливі композиції, та використовуйте колір, текстури та освітлення для створення сцен, натхненних паровою хвилею та кіберпанком. Ілюструйте і перетворюйте свої фантазії на реальність.
3. Game Design and Development with Unity від Coursera
У цій спеціалізації ви отримаєте навички, необхідні для проєктування та розробки ігор. Спеціалізація фокусується як на теорії, та практично на створенні ігор. З технічної точки зору учні створюють чотири ігрові проєкти на новітньому ігровому движку Unity 2020, включаючи 2D-шутер, 2D-платформер, шутер від першої особи та 3D-платформер.
У проєкті Capstone учні створюють повністю оригінальну гру власного дизайну від початкової концепції першого ігрового прототипу. Спеціалізація виходить з ігрової програми Мічиганського державного університету, яка вважається однією з найкращих програм у Північній Америці.
Цей курс розповість, як працюють 3D-принтери, покаже, що люди роблять із ними, та вивчить екосистему 3D-друку. Також буде розглянуто майбутнє 3D-друку та обговорено, як ця технологія змінить наш світ. Матеріали курсу включають інформативні відеолекції, інтерв’ю на місці з різними експертами в галузі 3D-друку та захоплюючі практичні вправи.
Учні, які пройшли цей вступний курс, матимуть чітке уявлення про 3D-друк та його революційний потенціал, а також зможуть друкувати та налаштовувати 3D-проєкти.
Існує вислів, що анімація — це не рухомі малюнки, а рухи, виражені через малюнки. Ця фраза повністю стосується 3D анімації.
На курсі ви розгляньте технічні моменти, що дозволяють ефективно працювати над усіма етапами створення анімаційних сцен. Докладно розберете особливості стилізованої та широкої анімації: важливість поз, статики, хрумкого таймінгу та скульптингу. Пройдете всі етапи виробництва особистих шотів — від ідеї, концепції та нарисів до створення референсів, прототипування, блокінгу та полішингу.
“Є мрія - відсканувати “Азовсталь”: інтерв’ю з дизайнером, який створює 3D-музей війни
Тривимірний музей української війни, придатний для експонування в Метавсесвіті, вже створюється онлайн — фактично, кожна людина з будь-якої країни просто зараз може подивитися, як виглядають наслідки російського вторгнення в 3D. Робить його дизайнер Яро, він же — Yaro Pro, громадянин Словаччини, з 4 років живе в Києві, випускник Інституту журналістики, зараз увесь вільний час їздить зруйнованими містами та селами та сканує шматки історії, після чого створює моделі об’єктів і розміщує їх в мережі. Зараз моделі Яро — частина дослідження японського вченого, котрий раніше створив цифровий архів Хіросіми та битви за Окінаву. Історія — в інтерв’ю dev.ua.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
Як поводитися і що робити, коли мій світ навкруги мене рушиться і здається, що майбутнього нема: поради психолога
Коли стикаєшся з жахливим і неочікуванним, першою реакцією є шок. Він триває від пари годин до кількох днів. А потім повертаються базові емоції і можливий вихід у різні стани. Як жити в такій реальності, пояснює практичний психолог вiд MeClee Катерина Панасюк, яка як і тисячі інших українців виїхала з різних міст, тікаючи від війни.