UPD. Блогер замовив на Rozetka товар, оплатив, товар прийшов у магазин, але забрати його неможливо. Чому
Яка причина непорозуміння з головним маркетплейсом країни.
Яка причина непорозуміння з головним маркетплейсом країни.
Яка причина непорозуміння з головним маркетплейсом країни.
Блогер Олександр Глущенко замовив на Rozetka товар, оплатив його, товар прийшов у магазин, але забрати його неможливо.
Про це Олександр розповів у Facebook.
«Приходжу до магазину Rozetka за товаром, який замовив раніше. Товар у магазині. Гроші не прийшли. Замовлення ми вам видати не можемо, поки кошти до нас не надійдуть! ОХРІНІТИ! Чотири дні, Карл, гроші висять у посередника!», — пише Глущенко.
Олександру пояснили, що через технічні проблеми партнера Rozetka EvoPay гроші з нього списали, але до компанії вони ще не дійшли. Так товари в системі не замовлені й зі складу не відвантажені.
Rozetka запропонувала або доставити товар пізніше, або повернути гроші. «Усе чудово в цій схемі крім одного: платіжна система EvoPay входить до сім'ї компаній Rozetka», — підсумував Глущенко.
UPD. Через кілька годин Олександр Глущенко написав новий пост. Він розповів, що Rozetka вийшла з ним на зв’язок і він порозумівся з компанією.