Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Валентин ШнайдерGameDev
29 травня 2025, 14:05
2025-05-29
CD Projekt Red розпочала препродакшен сиквела Cyberpunk 2077
Польська студія CD Projekt Red повідомила про початок препродакшену — підготовчого етапу створення продовження Cyberpunk 2077. Команда вже визначила ключові ідеї й тепер переходить до більш детального планування гри, хоча до її виходу ще далеко.
Польська студія CD Projekt Red повідомила про початок препродакшену — підготовчого етапу створення продовження Cyberpunk 2077. Команда вже визначила ключові ідеї й тепер переходить до більш детального планування гри, хоча до її виходу ще далеко.
Як повідомляє Engadget, сиквел, який раніше мав кодову назву Project Orion, завершив початкову стадію розробки. Зараз студія готується до основного етапу — розробки ігрових механік, дизайну рівнів, персонажів та сюжету. Цей процес допоможе уникнути помилок і проблем, які спіткали оригінальну гру при її виході у 2020 році.
Після численних труднощів із багами та стабільністю Cyberpunk 2077 CD Projekt Red змінила підхід до розробки. Розробники планують не поспішати, щоб зробити сиквел якіснішим і стабільнішим, а не повторити минулі помилки.
Також студія повідомила, що доповнення Phantom Liberty до Cyberpunk 2077 продано вже понад 10 мільйонів копій. Це доповнення вийшло наприкінці 2023 року і є частиною Ultimate Edition — повного видання гри, що містить базову гру і всі додаткові матеріали. В найближчому майбутньому це видання з’явиться на платформах Switch 2 та macOS.
Що означає початок препродакшену?
Під час цього етапу розробники узгоджують основні складові гри: сюжет, персонажів, геймплейні механіки, а також готують детальні технічні плани. Це необхідно, щоб уникнути недоробок і забезпечити якісний ігровий досвід. У випадку з Cyberpunk 2077, який на старті страждав через поспішність, такий підхід особливо важливий.
Після провального запуску оригінальної гри CD Projekt Red вкладає значні зусилля, аби наступна гра у всесвіті Cyberpunk стала однією з найкращих у жанрі. Попереду ще багато роботи, але старт препродакшену — це перша серйозна ознака того, що сиквел набирає обертів і перебуває в активній розробці.
Раніше ми писали про реліз патчу 2.21 для Cyberpunk 2077 на PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S. Він містить низку виправлень для гри, але головною особливістю є додавання нового покоління технології масштабування зображення за допомогою ШІ DLSS 4 від NVIDIA.
«Дуже багато гравців досі грають російською». Localization Project Manager у CD Projekt RED поділилася статистикою української локалізації Cyberpunk 2077
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.