Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

Чим довше кандидат думає, тим менше шансів, що він погодиться на офер — дослідження рекрутингової агенції показало, що 78% шукачів роботи приймає пропозицію за перші три дні

Рекрутингова агенція ITExpert проаналізувала понад 300 кейсів найму айтівців та визначило, як час впливає на прийняття чи відмову від оферу.

Залишити коментар
Чим довше кандидат думає, тим менше шансів, що він погодиться на офер — дослідження рекрутингової агенції показало, що 78% шукачів роботи приймає пропозицію за перші три дні

Рекрутингова агенція ITExpert проаналізувала понад 300 кейсів найму айтівців та визначило, як час впливає на прийняття чи відмову від оферу.

За даними агенції, ймовірність отримати позитивну відповідь від кандидата стрімко падає вже після трьох днів очікування. У своєму дослідженні ITExpert проаналізували відповіді на 315 оферів від Middle-Senior айтівців, з яких було прийнято 79%. У вибірці були: C++, Python, Java, Golang, .NET та інші розробники, QA, DevOps Engineer, digital-маркетологи та інші фахівці. В розрахунок приймалися лише робочі дні.

Ключові висновки з дослідження: 

  • Середній час для відповіді на офер айтівця — 3 робочі дні, медіана — 2.
  • 78% оферів, які були прийняті, отримали відповідь у перші три дні.
  • Позитивні відповіді дають швидше. Медіана становить 3 доби, тоді як для відмов — 6.
  • Основні причини тривалих роздумів: сумніви в умовах оферу, очікування зустрічної пропозиції від поточного роботодавця, активні співбесіди в інших компаніях.
  • 4% кандидатів відмовляються від оферу, на який спочатку погодилися.
Інфографіка часу роздумів над офером. Джерело: ITExpert

«Якщо ви хочете найняти зірку — просто гарного офера мало. Наприклад, на ринку АІ/ML — це справжній хедхантинг: в кандидатів не лише топові скіли, а й високі очікування. І якщо такі ситуації для вас не виняток, а постійна стратегія — просто „розписати плюшки детальніше“ чи „додати красивий лого у документ“ не спрацює», — зазначив CEO та founder ITExpert Стас Шихов.

Щоб збільшити ймовірність позитивної відповіді, рекрутери радять не лишати кандидата «наодинці з PDF-документом» і запланувати презентацію на дзвінку після відправлення оферу. Також варто уточнити чи є в кандидата інші пропозиції, і що для нього ключове у виборі.

«Якщо відповідь відкладається — не тисніть, але й не зникайте. Запропонуйте зв’язок за 2–3 дні», — радять в ITExpert.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn
Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn
По темi
Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn
«Може рекрутинг — це просто симулятор розбитих надій?». Рекрутер розповів як кандидат що відгукнувся на вакансію безслідно зник. Айтівці називають ситуацію кармою
«Може рекрутинг — це просто симулятор розбитих надій?». Рекрутер розповів, як кандидат, що відгукнувся на вакансію, безслідно зник. Айтівці називають ситуацію кармою
По темi
«Може рекрутинг — це просто симулятор розбитих надій?». Рекрутер розповів, як кандидат, що відгукнувся на вакансію, безслідно зник. Айтівці називають ситуацію кармою
HR зібрала пʼять питань які фахівці з рекрутингу й досі ставлять на співбесідах, а вона радить залишити в минулому. І ось що краще спитати натомість
HR зібрала пʼять питань, які фахівці з рекрутингу й досі ставлять на співбесідах, а вона радить залишити в минулому. І ось що краще спитати натомість
По темi
HR зібрала пʼять питань, які фахівці з рекрутингу й досі ставлять на співбесідах, а вона радить залишити в минулому. І ось що краще спитати натомість
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.