🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

«Чому компанії готові платити новим співробітникам більше, ніж старим?». Рекрутерка та ІТ-спільнота намагалися знайти відповідь на це питання

Senior Global Recruiter/Career Coach Анастасія Андрущенко підняла питання, чому, з точки зору роботодавця, він буде готовий платити більшу заробітну плату новому спеціалісту, ніж фахівцю з аналогічним досвідом, який уже давно працює у компанії. 

Залишити коментар
«Чому компанії готові платити новим співробітникам більше, ніж старим?». Рекрутерка та ІТ-спільнота намагалися знайти відповідь на це питання

Senior Global Recruiter/Career Coach Анастасія Андрущенко підняла питання, чому, з точки зору роботодавця, він буде готовий платити більшу заробітну плату новому спеціалісту, ніж фахівцю з аналогічним досвідом, який уже давно працює у компанії. 

«Мене завжди мучило це питання і саме з ним я пов’язувала таке своє спостереження, що люди намагаються кожні два роки змінити свою роботу. Думаю, частіше це саме фінансова мотивація, бо в новій компанії будуть платити більше. Я теж так робила і не раз», — пояснює вона на сторінці у LinkedIn.

Рекрутерка виокремила щонайменше три причини такої поведінки роботодавця:

Свіжі ідеї та погляди

«Нові співробітники приносять нові ідеї, рішення, бачення ринку та підходи до роботи. Вони стають своєрідним „ковтком свіжого повітря“, який може змінити динаміку в компанії та допомогти їй адаптуватися до сучасних викликів», — висловлює своє бачення Андрущенко. 

Відсутність росту та розвитку

«Іноді „старі“ співробітники зупиняються в своєму розвитку, залишаючись на одному рівні. У таких випадках компанія шукає нових людей, які володіють сучасними навичками та готові до викликів», — робить висновки рекрутерка. 

Неадекватна адаптація до змін

«Ринок змінюється блискавично, і компанії необхідно адаптуватися. „Старші“ співробітники не завжди готові швидко змінювати свої звички чи підходи, тоді як нові люди приходять уже з потрібною адаптивністю та розумінням нових трендів. Наприклад у мене був досвід, коли, після введення нової СРМ звільнились 2 співробітники, які не хотіли опановувати систему, їм було зручно працювати в таблицях», — розповіла Senior Global Recruiter/Career Coach. 

Айтівці у коментарях до допису Анастасії Андрущенко висловили своє бачення з цього питання. 

Java/Scala Developer Віктор Кошовий сумнівається, що ця ситуація є чітко вираженою тенденцією, а не окремими випадками. 

«Якби ми мали статистику, де б ми бачили, що це є системністю, що у 70-90% випадках найму саме так і відбувається, то так. Але ж, можливо, ми говоримо просто про ситуації, які виникають так само, як і інші», — висловив свої сумніви він. 

Digital marketer Вікторія Родіна, у свою чергу, гадає, що пропонуючи більшу зарплату новому працівнику роботодавець вимушений ще й підлаштовуватися під ринок.

«Якщо зарплатня для пошуку нового спеціаліста стала більшою, то треба платити більше. А „старим“ співробітникам можна платити менше, особливо, якщо вони самі і не просять. Навіщо переплачувати», — пояснює потенційну логіку роботодавця вона. 

Зі слів Родіної, яка навела, зокрема приклад свого чоловіка-айтівця, «старі» співробітники мають просити надбавку, а не чекати у цьому питанні ініціативи від керівництва. 

«Суджу з досвіду свого чоловіка. Він понад 10 років працює в одній великій компанії. І йому тільки три рази передивлялися зарплатню», — розповіла вона. 

Вікторія Родіна зазначає, що на пострадянському просторі у роботодавців рідко складається бажання мотивувати працівників підвищенням зарплати без їх самостійного запиту. «В мене за 8 років роботи тільки одна компанія сама гроші накинула», — пояснила Родіна.  

HRD Ірина Шуляренко гадає, що з точки зору роботодавця «старий» працівник і так нікуди не дінеться.

«Коли він „дівається“ — дуже дивуються і наймають двох за більшу зп. Зазвичай це нерозуміння цін на ринку праці + самовпевненість», — висловлює свою думку вона. 

Рекрутерка обурилась великій кількості вакансій «робота в офісі». Чи підтримали її айтівці?
Рекрутерка обурилась великій кількості вакансій «робота в офісі». Чи підтримали її айтівці?
По темi
Рекрутерка обурилась великій кількості вакансій «робота в офісі». Чи підтримали її айтівці?
Рекрутерка розповіла на прикладі одного пошуку як порушують її особистий простір та роздають особистий номер телефону
Рекрутерка розповіла на прикладі одного пошуку, як порушують її особистий простір та роздають особистий номер телефону
По темi
Рекрутерка розповіла на прикладі одного пошуку, як порушують її особистий простір та роздають особистий номер телефону
#Всратівакансії. «У вимоги написали все про що колись чули»», а ще ейджизм тотальна скупість табу на лідерство та робота як сімя. Остання осіння добірка
#Всратівакансії. «У вимоги написали все, про що колись чули»», а ще ейджизм, тотальна скупість, табу на лідерство та робота як сім’я. Остання осіння добірка
По темi
#Всратівакансії. «У вимоги написали все, про що колись чули»», а ще ейджизм, тотальна скупість, табу на лідерство та робота як сім’я. Остання осіння добірка
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.