Названо причину вересневої аварії ракети Макса Полякова
Розслідування аварії першого пуску ракети, що відбулося 3 вересня, показало, що причиною зупинки одного з двигунів стала відмова електричного з'єднання.
Розслідування аварії першого пуску ракети, що відбулося 3 вересня, показало, що причиною зупинки одного з двигунів стала відмова електричного з'єднання.
«Це досить легко та просто виправити. Ми нічого не робимо з ракетою, очікуємо на заміну електричного роз'єму та деяких дрібних деталей, щоб покращити роботу системи», — заявив Spacenews виконавчий директор компанії Том Маркусик.
Наприкінці цього тижня Firefly Aerospace Макса Полякова почне випробування першого ступеня РН Alpha, який має стартувати в січні наступного року. У грудні РН Alpha для наступного пуску має прибути на стартовий майданчик космодрому Ванденберг. Якщо другий випробувальний запуск буде успішним, Firefly планує ще чотири пуски Alpha у 2022 році. Один із них виконають за програмою NASA Venture Class Launch Services.
В цей час компанія Макса Полякова працює над своїм космічним буксиром, який буде готовий на початку 2023 року. Крім того, Firefly нещодавно завершила критичний аналіз конструкції місячного посадкового модуля Blue Ghost, який має стартувати у 2023 році у рамках комерційної місії NASA Lunar Payload Services.
Проте, головною подією для розвитку компанії має стати партнерство у розробці ракети-носія середнього класу Beta, здатної виводити на орбіту до 10 тонн корисного навантаження. Тобто на порядок більше, ніж Alpha.
«Сподіваюсь, у найближчі кілька місяців ми зможемо оголосити про потенційне стратегічне партнерство у розробці бета-версії. У дусі людської консолідації та об'єднання є великі шанси, що Beta стане мультиінституційним проєктом розвитку», — заявив Маркусик.