CEO українського офісу сервісу доставки Glovo Марина Павлюк поділилась цифрами щодо темпів зростання бізнесу.
«Немає якоїсь однієї цифри (щодо зростання бізнесу — прим.ред.), на яку б ми зростали щомісяця, але це точне не менше, ніж 6%», — сказала на брифінгу під час технологічної конференції PowerUp Ukraine Conference Марина Павлюк.
За словами співзасновника Glovo Саші Мішо, на довоєнні показники компанія повернулася у листопаді 2022-го.
Бізнес сервісу доставки Glovo в Україні перевищив довоєнні показники на 23%, а бізнес Glovo зріс на 23% від довоєнних показників.
CEO українського офісу компанії також повідомила, що на компанію впливають блекаути, яке наразі здійснює певне навантаження на українську систему, але точно, як зазначила Марина Павлюк, не зупиняє.
«Ми в екосистемі залежні від наших партнерів, від стабільної електроенергії, але це питання до того, як ми підлаштовуємось і які ідеї і ноу-хау ми впроваджуємо», — пояснила керівниця українського офісу.
Крім того, сьогодні ж Марина Павлюк повідомила, що компанія планує експансію на східні міста України. Також в Glovo розповіли про проблеми з бронюванням працівників.
«Дивлюсь: в полі щось горить, димить. Потім — свистить. Обернувся — летять ракети, лунає сирена. Гради полетіли». Як працює Glovo під час війни
Україна відбивається від ворогів вже понад два місяці. До нових реалій потроху пристосовуються люди, бізнеси, бюджетні установи. dev.ua починає цикл матеріалів про те, як війну переживають IT-бізнеси в Україні, які до війни створювали комфорт для жителів нашої країни. Сьогодні — про компанію Glovo, в якій під час війни змінився керівник, відкоригувався вектор розвитку, та яка власними силами активно підтримує як воїнів, так і звичайних українців.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі