Вікторія ГорбікТаке життя
18 травня 2023, 14:38
2023-05-18
Helsi додає нові функції для користувачів, щоби покращити контроль і безпеку
У застосунку Helsi, де пацієнти мають змогу через кабінет слідкувати за власною хронологіє відвідувань лікарів, тепер будуть отримувати сповіщення про заплановані та завершені прийоми, записані в кабінеті. Про це інформує пресслужба компанії.
У застосунку Helsi, де пацієнти мають змогу через кабінет слідкувати за власною хронологіє відвідувань лікарів, тепер будуть отримувати сповіщення про заплановані та завершені прийоми, записані в кабінеті. Про це інформує пресслужба компанії.
Що передбачає оновлення
Автоматичні push-повідомлення в застосунку Helsi тепер будуть сповіщувати про:
запланований прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини;
про завершений прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини.
Крім того, відтепер користувачі будуть мати змогу поскаржитись на прийом через додаток.
Як ним скористатись
Щоб отримувати сповіщення про прийоми дітей, батькам необхідно попередньо зареєструвати свою дитину через функціонал «Пов’язані особи» в застосунку.
Для отримання push-повідомлень потрібно перевірити налаштування у смартфоні та дозволити застосунку надсилати сповіщення. У застосунку додаткові налаштування не потрібні. Треба лише дати згоду на надсилання push-повідомлень під час першого входу в застосунок.
Щоб скористатись функцією «Поскаржитися на прийом», потрібно натиснути відповідну кнопку під записом у застосунку. Звернення надійде до служби підтримки Helsi, буде ними опрацьовано та перевірено, і у випадку, якщо підтвердиться зустріч, яка не відбувалась, то її статус буде змінений на такий, що не відбулась.
Якщо ж пацієнт перевірив прийом і впевнений у помилці — поскаржитися можна і звернувшись напряму до медичного закладу. Він самостійно сконтактує з лікарем та відповість пацієнту.
«Додатковий функціонал прискорить контроль пацієнтами власних прийомів, — каже Євген Донець, СЕО Helsi. — Запланувавши прийом, отримавши направлення до вузькопрофільного спеціаліста чи чергову бустерну дозу, пацієнту прийде сповіщення із чітким повідомленням про запис, щойно внесений лікарем».
Замість післямови
Нагадаємо, що 11 травня із записом у Facebook Наталки Макогон, колишньої комунікаційниці Київського метрополітену, яка нині працює в реабілітаційному центрі Superhumans, хтось прийшов у її Helsi-кабінет, записався і пройшов відеоконсультацію у її сімейного лікаря.
У Helsi відреагували та зазначили, що більшість незрозумілих візитів — прийоми, коли робили вакцинацію. Але дійсно рідко буває дописування лікарями прийомів, які не відбувалися. Крім того, у компанії акцентували, що тут справа рук не хакерів, а медиків, які мають виняткове право вносити дані в систему.
У Helsi з’явились термінові онлайн-консультації в лікаря без очікувань. Тепер за 15 хвилин і 200 грн можна отримати довідку, рецепт чи призначення, не виходячи з дому