💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Helsi додає нові функції для користувачів, щоби покращити контроль і безпеку

У застосунку Helsi, де пацієнти мають змогу через кабінет слідкувати за власною хронологіє відвідувань лікарів, тепер будуть отримувати сповіщення про заплановані та завершені прийоми, записані в кабінеті. Про це інформує пресслужба компанії.

Залишити коментар
Helsi додає нові функції для користувачів, щоби покращити контроль і безпеку

У застосунку Helsi, де пацієнти мають змогу через кабінет слідкувати за власною хронологіє відвідувань лікарів, тепер будуть отримувати сповіщення про заплановані та завершені прийоми, записані в кабінеті. Про це інформує пресслужба компанії.

Що передбачає оновлення

Автоматичні  push-повідомлення в застосунку Helsi тепер будуть сповіщувати про:

  • запланований прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини;
  • про завершений прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини.

Крім того, відтепер користувачі будуть мати змогу поскаржитись на прийом через додаток.

Як ним скористатись

Щоб отримувати сповіщення про прийоми дітей, батькам необхідно попередньо зареєструвати свою дитину через функціонал «Пов’язані особи» в застосунку.

Для отримання push-повідомлень потрібно перевірити налаштування у смартфоні та дозволити застосунку надсилати сповіщення. У застосунку додаткові налаштування не потрібні. Треба лише дати згоду на надсилання push-повідомлень під час першого входу в застосунок. 

Щоб скористатись функцією «Поскаржитися на прийом», потрібно натиснути відповідну кнопку під записом у застосунку. Звернення надійде до служби підтримки Helsi, буде ними опрацьовано та перевірено, і у випадку, якщо підтвердиться зустріч, яка не відбувалась, то її статус буде змінений на такий, що не відбулась.

Якщо ж пацієнт перевірив прийом і впевнений у помилці — поскаржитися можна і звернувшись напряму до медичного закладу. Він самостійно сконтактує з лікарем та відповість пацієнту.

«Додатковий функціонал прискорить контроль пацієнтами власних прийомів, — каже Євген Донець, СЕО Helsi. — Запланувавши прийом, отримавши направлення до вузькопрофільного спеціаліста чи чергову бустерну дозу, пацієнту прийде сповіщення із чітким повідомленням про запис, щойно внесений лікарем».

Замість післямови

Нагадаємо, що 11 травня із записом у Facebook Наталки Макогон, колишньої комунікаційниці Київського метрополітену, яка нині працює в реабілітаційному центрі Superhumans, хтось прийшов у її Helsi-кабінет, записався і пройшов відеоконсультацію у її сімейного лікаря. 

У Helsi відреагували та зазначили, що більшість незрозумілих візитів — прийоми, коли робили вакцинацію. Але дійсно рідко буває дописування лікарями прийомів, які не відбувалися. Крім того, у компанії акцентували, що тут справа рук не хакерів, а медиків, які мають виняткове право вносити дані в систему.

Задонать нам тим часом

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
На тлі історії про фейкові записи в Helsi «Опендатабот» вирішив перевірити як насправді змінилась кількість пацієнтів на прийомах. Який результат
На тлі історії про фейкові записи в Helsi, «Опендатабот» вирішив перевірити, як насправді змінилась кількість пацієнтів на прийомах. Який результат
По темi
На тлі історії про фейкові записи в Helsi, «Опендатабот» вирішив перевірити, як насправді змінилась кількість пацієнтів на прийомах. Який результат
У Helsi відреагували на статтю Forbes про фейкові записи до лікарів у системі
У Helsi відреагували на статтю Forbes про фейкові записи до лікарів у системі
По темi
У Helsi відреагували на статтю Forbes про фейкові записи до лікарів у системі
У медичному сервісі Helsi роками створювали фейкові записи до лікарів. Хто на цьому заробляв з’ясував Forbes
У медичному сервісі Helsi роками створювали фейкові записи до лікарів. Хто на цьому заробляв, з’ясував Forbes
По темi
У медичному сервісі Helsi роками створювали фейкові записи до лікарів. Хто на цьому заробляв, з’ясував Forbes
У Helsi зявились термінові онлайн-консультації в лікаря без очікувань. Тепер за 15 хвилин і 200 грн можна отримати довідку рецепт чи призначення не виходячи з дому
У Helsi з’явились термінові онлайн-консультації в лікаря без очікувань. Тепер за 15 хвилин і 200 грн можна отримати довідку, рецепт чи призначення, не виходячи з дому
По темi
У Helsi з’явились термінові онлайн-консультації в лікаря без очікувань. Тепер за 15 хвилин і 200 грн можна отримати довідку, рецепт чи призначення, не виходячи з дому
Helsi запустив застосунок для лікарів щоб полегшити роботу під час блекауту
Helsi запустив застосунок для лікарів, щоб полегшити роботу під час блекауту
По темi
Helsi запустив застосунок для лікарів, щоб полегшити роботу під час блекауту

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.