😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉

Маркетологиня 5 разів отримувала підвищення за 6,5 років у LinkedIn і зараз займає керівну посаду в Google. Секретом її успішної кар'єри є стратегія підготовки до зустрічей з керівництвом

Джейд Бонаколта розпочала свою кар’єру в LinkedIn і 5 разів отримувала підвищення за 6,5 років роботи в компанії завдяки своїй стратегії підготовки до зустрічей з менеджерами, яка складалася з трьох кроків.  Зараз вона очолює північноамериканський відділ маркетингу в Google. 

Залишити коментар
Маркетологиня 5 разів отримувала підвищення за 6,5 років у LinkedIn і зараз займає керівну посаду в Google. Секретом її успішної кар'єри є стратегія підготовки до зустрічей з керівництвом

Джейд Бонаколта розпочала свою кар’єру в LinkedIn і 5 разів отримувала підвищення за 6,5 років роботи в компанії завдяки своїй стратегії підготовки до зустрічей з менеджерами, яка складалася з трьох кроків.  Зараз вона очолює північноамериканський відділ маркетингу в Google. 

«За 6 з половиною років роботи в LinkedIn до приходу в Google у 2022 році мене п’ять разів підвищували, починаючи з посади асистента в програмі бізнес-лідерства і закінчуючи керівником відділу маркетингу корпоративних технологій. Багато з моїх підвищень відбулися завдяки тому, як я проводила особисті зустрічі зі своїми керівниками», — розповіла Джейд Бонаколта в інтерв’ю Business Insider.

Зазвичай люди під час індивідуальних зустрічей з керівниками займають більш пасивну позицію, очікуючи, що їм скажуть, що і як потрібно робити. Але Джейд помітила ще на початку своєї кар'єри в LinkedIn, що її керівник ставив однакові питання кожної зустрічі: «Як пройшов цей тиждень? Над чим ти працюєш наступного тижня і де тобі потрібна допомога?»

Тож маркетологиня вирішила бути більш проактивною і зробити ці зустрічі ефективнішими. Вона почала витрачати годину заздалегідь на написання того, що вона назвала pre-read. Це електронний лист, який вона надсилала керівнику перед зустріччю, із трьома розділами: що вона добре зробила цього тижня, на чому зосередиться наступного тижня, а також одна нова ідея або цікава інновація, яку може запропонувати команді.

«Мій керівник сказав мені, що pre-read був для нього неймовірно корисним; це зробило наші розмови набагато продуктивнішими і допомогло йому відчути повну обізнаність у моїй роботі. Він знайшов формат настільки корисним, що попросив решту членів моєї команди також дотримуватися цієї стратегії під час індивідуальних бесід», — каже Джейд Бонаколта.

Перший крок: складіть Wins-список справ, які пройшли добре протягом тижня. 

Джейд зрозуміла, якщо хочеш підвищення, потрібно розповідати про свої перемоги, які можуть бути непоміченими керівництвом. 

По-перше, Джейд створила теку «wins», і кожного разу, коли вона мала успіх в якійсь справі протягом тижня, додавала туди. Наприклад, коли Джейд отримала електронного листа від керівника відділу продажів зі словами: «Я дуже вражений питаннями, які ви поставили моїй команді, і тим, як ви надали цінну інформацію», цей лист потрапив одразу до теки про перемоги.

По-друге, потім усі свої перемоги Джейд збирає в документ, яким ділиться зі своїм керівником. Таким чином легше оцінити її роботу і створює кейси для свого підвищення.

Другий крок: створіть список справ, над якими плануєте працювати наступного тижня, щоб показати свою проактивність і не чекати вказівок від керівництва.

«Після того, як я розповідала про те, що зробила за попередній тиждень, я казала: „Ось над чим, на мою думку, варто попрацювати наступного тижня“. Деякі з них були поточними проєктами, інші — новими ініціативами, які я впроваджувала», — ділиться Джейд.

Коли складаєте такий список, маркетологиня радить звертати увагу на те, в якому напрямку хочете розвивати свою кар'єру, щоб зрозуміти, які нові навички потрібно опанувати й на яких проєктах варто зосередитись. Можете навіть запитати у керівника, чи є якість проєкти, щоб розвиватися у цьому напрямку.

Також, крім нових ідей, вона пропонувала рішення, а не просто представляла проблеми.

Третій крок: кожної зустрічі пропонуйте одну невелику нову ідею.

«Потім, під час особистих зустрічей, я пропонувала нову ідею. Я зрозуміла, що ідеї не обов’язково мають бути великими. Насправді коли ви презентуєте нову ідею, головне, щоб вона була невеликою, щоб не взяти на себе нездоровий обсяг роботи і вигоріти, або нехтувати основними частинами своєї роботи», — наголосила Джейд.

Джейд Бонаколта повторювала цей процес з кожною новою роллю, яку обіймала, і з кожним новим керівником, якого мала у LinkedIn та Google. 

Витративши лише годину на підготовку до індивідуальної зустрічі з керівником, ви максимально використовуєте цю можливість, щоб розповісти про те, що ви робите, і показати свої здібності.

«Чоловіків із якими я зустрічаюся лякає мій успіх». 26-річна software engineer поскаржилася що її успішна карєра в IT заважає на побаченнях
«Чоловіків, із якими я зустрічаюся, лякає мій успіх». 26-річна software engineer поскаржилася, що її успішна кар’єра в IT заважає на побаченнях
По темi
«Чоловіків, із якими я зустрічаюся, лякає мій успіх». 26-річна software engineer поскаржилася, що її успішна кар’єра в IT заважає на побаченнях
Ким станеш якщо працювати в одній компанії 10+ років? Ось 10 історій фахівців які виросли з джунів до менеджерів топрівня з одним роботодавцем. Спойлер: у продукті карєра розвивається швидше
Ким станеш, якщо працювати в одній компанії 10+ років? Ось 10 історій фахівців, які виросли з джунів до менеджерів топрівня з одним роботодавцем. Спойлер: у продукті кар’єра розвивається швидше
По темi
Ким станеш, якщо працювати в одній компанії 10+ років? Ось 10 історій фахівців, які виросли з джунів до менеджерів топрівня з одним роботодавцем. Спойлер: у продукті кар’єра розвивається швидше
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Mazda
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Кар'єрна консультантка  Юлія Шишенко в LinkedIn зауважила, що часто отримує запит від українських кандидатів із проханням створити резюме для конкретної країни. «Дуже часто кандидати вірять, що у конкретних країнах є власні суворі вимоги до резюме, і кандидату без них відмовлять, навіть якщо він підходить на вакансію», — повідомляє вона.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.