😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉

«Нема мотивації ні писати таке, ні йти туди». Чому айтішники не пишуть мотиваційних листів

IT-рекрутерка Юлія Шишенко в LinkedIn написала пост про те, що айтішники не люблять писати мотиваційні листи, тому рекрутерам доводиться шукати персональний підхід до кожного кандидата та бути трошки маркетологом.

Залишити коментар
«Нема мотивації ні писати таке, ні йти туди». Чому айтішники не пишуть мотиваційних листів

IT-рекрутерка Юлія Шишенко в LinkedIn написала пост про те, що айтішники не люблять писати мотиваційні листи, тому рекрутерам доводиться шукати персональний підхід до кожного кандидата та бути трошки маркетологом.

Юлія зазначає, що у вакансіях FAANG точно немає таких вимог. «Але кандидати продовжують їх писати, тому на загальному рівні це оцінюватися може. Хоча дивлячись наскільки великий дефіцит і хто кандидати-конкуренти», — зазначила рекрутерка.

Під постом розпочалася дискусія, де айтішники розповідають, чому мотиваційні листи — не їхня історія. dev.ua наводить найцікавіші кейси.

Колеги Юлії сумнівно ставляться до ідеї про запит мотиваційних листів у айтішників. 

Айтішники ж не бачать у цьому сенсу.

Але є й такі, хто готовий написати мотиваційний лист, якщо пропозиція буде дуже цікавою.

А чи пишете ви мотиваційні листи Пишіть нам у Telegram-bot та в коментарях.

Рекрутерку обурив запит на $8000 при 25 роках досвіду. Розробник пояснив звідки такі цифри: подробиці LinkedIn-скандалу
Рекрутерку обурив запит на $8000 при 2,5 роках досвіду. Розробник пояснив, звідки такі цифри: подробиці LinkedIn-скандалу
По темi
Рекрутерку обурив запит на $8000 при 2,5 роках досвіду. Розробник пояснив, звідки такі цифри: подробиці LinkedIn-скандалу
IT-рекрутери в LinkedIn скаржаться на фейкових кандидатів
IT-рекрутери в LinkedIn скаржаться на фейкових кандидатів
По темi
IT-рекрутери в LinkedIn скаржаться на фейкових кандидатів
IT-рекрутерка обурилася запитом айтішника по зарплаті. У LinkedIn - бурхлива дискусія про те чи може розробник з 25 роками досвіду коштувати $8000
IT-рекрутерка обурилася запитом айтішника по зарплаті. У LinkedIn — бурхлива дискусія про те, чи може розробник з 2,5 роками досвіду коштувати $8000
По темi
IT-рекрутерка обурилася запитом айтішника по зарплаті. У LinkedIn — бурхлива дискусія про те, чи може розробник з 2,5 роками досвіду коштувати $8000
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Mazda
Читайте також
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
Це призводить до того, що ваш профіль частіше показується російським HR-спеціалістам.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти. 
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.