🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
30 листопада 2023, 17:25
2023-11-30
«Народна» відеокарта GTX 1060 зможе запустити S.T.A.L.K.E.R. 2. Нові подробиці від розробників
Китайське видання Gamersky поспілкувалося з геймдиректором S.T.A.L.K.E.R. 2 Євгеном Григоровичем, виконавчою продюсеркою Марією Григорович та маркетинговим продюсером Владиславом Новіковим, які розповіли нові подробиці про гру.
З їхнього спілкування стало відомо, що проходження S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl займатиме близько 40 годин. Від стилю проходження гравця залежатиме напрям сюжету, всього у грі передбачено чотири різні фінали.
«Використання нових технологій дозволяє нам зробити величезний, цілісний відкритий світ. Обмеження старого рушія змусили нас зменшити безліч деталей зображення. Ми не змогли б зробити це без Unreal Engine 5, а система глобального освітлення дозволяє нам досягти більш реалістичної зміни дня й ночі та різних погодних умов», — додали в GSC.
За словами розробників, кожен монстр у грі має свою унікальну модель поведінки. Вони навели такий приклад: «Дика собака на вас не нападатиме, але група диких собак спробує це зробити».
Крім цього стало відомо, що версія для Xbox Series X матиме два графічних режими: продуктивності та якості. У студії також підтвердили, що використовують відеокарту GTX 1060 для тестів у PC із мінімальною конфігурацією.
На сторінці S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam вказано, що для запуску гри як мінімум знадобиться PC з такими характеристиками:
GTX 1060 вийшла в липні 2016 і мала великий успіх серед гравців завдяки хорошому співвідношенню ціни та продуктивністю. Вона тривалий час була однією з найпопулярніших відеокарт згідно зі статистикою Steam і досі посідає 4 місце серед найпоширеніших GPU платформи.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.