«Народна» відеокарта GTX 1060 зможе запустити S.T.A.L.K.E.R. 2. Нові подробиці від розробників

Китайське видання Gamersky поспілкувалося з геймдиректором S.T.A.L.K.E.R. 2 Євгеном Григоровичем, виконавчою продюсеркою Марією Григорович та маркетинговим продюсером Владиславом Новіковим, які розповіли нові подробиці про гру. 

Залишити коментар
«Народна» відеокарта GTX 1060 зможе запустити  S.T.A.L.K.E.R. 2. Нові подробиці від розробників

Китайське видання Gamersky поспілкувалося з геймдиректором S.T.A.L.K.E.R. 2 Євгеном Григоровичем, виконавчою продюсеркою Марією Григорович та маркетинговим продюсером Владиславом Новіковим, які розповіли нові подробиці про гру. 

З їхнього спілкування стало відомо, що проходження S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl займатиме близько 40 годин. Від стилю проходження гравця залежатиме напрям сюжету, всього у грі передбачено чотири різні фінали.

«Використання нових технологій дозволяє нам зробити величезний, цілісний відкритий світ. Обмеження старого рушія змусили нас зменшити безліч деталей зображення. Ми не змогли б зробити це без Unreal Engine 5, а система глобального освітлення дозволяє нам досягти більш реалістичної зміни дня й ночі та різних погодних умов», — додали в GSC.

За словами розробників, кожен монстр у грі має свою унікальну модель поведінки. Вони навели такий приклад: «Дика собака на вас не нападатиме, але група диких собак спробує це зробити».

Крім цього стало відомо, що версія для Xbox Series X матиме два графічних режими: продуктивності та якості. У студії також підтвердили, що використовують відеокарту GTX 1060 для тестів у PC із мінімальною конфігурацією. 

На сторінці S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam вказано, що для запуску гри як мінімум знадобиться PC з такими характеристиками:

  • ОС: Windows 10
  • Процесор: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
  • Оперативна пам’ять: 8 GB ОП
  • Відеокарта: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
  • Місце на диску: 150 GB 
  • Додаткові примітки: SSD

GTX 1060 вийшла в липні 2016 і мала великий успіх серед гравців завдяки хорошому співвідношенню ціни та продуктивністю. Вона тривалий час була однією з найпопулярніших відеокарт згідно зі статистикою Steam і досі посідає 4 місце серед найпоширеніших GPU платформи.

Раніше стало відомо про те, що Сергій Григорович більше не володіє GSC Game World, а новим кінцевим бенефіціаром став Максим Кріппа, якому належить NAVI. Згодом студія прояснила ситуацію, і повідомила, що «Григоровичі досі керують студією».

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
S.T.A.L.K.E.R. 2 вже на фінальних стадіях розробки, а реліз досі запланований на початок 2024. Нові подробиці від авторів гри
S.T.A.L.K.E.R. 2 вже на фінальних стадіях розробки, а реліз досі запланований на початок 2024. Нові подробиці від авторів гри
По темi
S.T.A.L.K.E.R. 2 вже на фінальних стадіях розробки, а реліз досі запланований на початок 2024. Нові подробиці від авторів гри
Співпраця з Максимом Кріппою почалася ще у 2020 році але Григоровичі досі керують студією. У GSC Game World прокоментували зміну власника
Співпраця з Максимом Кріппою почалася ще у 2020 році, але Григоровичі досі керують студією. У GSC Game World прокоментували зміну власника
По темi
Співпраця з Максимом Кріппою почалася ще у 2020 році, але Григоровичі досі керують студією. У GSC Game World прокоментували зміну власника
Колишній російський військовий звернувся до GSC Game World українською мовою. Він просить повернути російську озвучку в S.T.A.L.K.E.R. 2
Колишній російський військовий звернувся до GSC Game World українською мовою. Він просить повернути російську озвучку в S.T.A.L.K.E.R. 2
По темi
Колишній російський військовий звернувся до GSC Game World українською мовою. Він просить повернути російську озвучку в S.T.A.L.K.E.R. 2
Ukrainian Underdogs до 2-ї річниці повномасштабного вторгнення росії.

Про малий і середній технологічний бізнес, заснований під час війни

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.