🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Болі рекрутерів. Сильні стреси на роботі, бажання змінити сферу діяльності та понад 10 співбесід на день — дослідження

35,7% спеціалістів на сьогодні замислюються про зміну сфери діяльності.

Залишити коментар
Болі рекрутерів. Сильні стреси на роботі, бажання змінити сферу діяльності та понад 10 співбесід на день — дослідження

35,7% спеціалістів на сьогодні замислюються про зміну сфери діяльності.

Згідно з дослідженням української продуктової компанії CleverStaff, що займається розробкою професійного софту для рекрутингу, 36,4% спеціалістів із галузі Human Resources часто стресують на роботі.

Водночас рекрутери та їхні керівники вважають свою роботу помірною за рівнем стресу, а от HR-ри відчувають стрес частіше за інших.

Найбільше спеціалістів засмучує брак позитивного фідбеку від керівництва та замовників, надвелике навантаження на роботі. А також додає занепокоєння технологічна відсталість компанії та/або погано організований робочий процес.

А 35,7% спеціалістів на сьогодні замислюються про зміну сфери діяльності. 

«Це велика кількість спеціалістів, які вже активно розмірковують або планують змінити сферу діяльності через низьку мотивацію та незадоволеність своєю поточною роботою. Однак це також може служити потужним резервом для впровадження покращень і збереження досвідчених фахівців на їхніх робочих посадах», — сказав Євгеній Ізотов, CEO CleverStaff.

Навантаження на рекрутерів

У ході опитування з’ясувалось, що 53% респондентів закривають
до 3-х вакансій на місяць, 19% — від 3 до 5, 13% — від 5 до 10 вакансій,
6,5% — понад 10 вакансій на місяць, а 8,5% — не займаються найманням узагалі.

Для переважної більшості опитаних навантаження за вакансіями
некритичне. Адже закриття до трьох вакансій на місяць, навіть в умовах дефіциту певних фахівців, задача цілком реальна.

37% рекрутерів за робочий день проводять 5 співбесід. А 10% — узагалі не проводять співбесіди з кандидатами.

А ось як розподіляється робочий час спеціалістів із наймання.

На першому місці за витратами часу — пошук кандидатів, так відповіли
71% опитаних. Так відбувається, ймовірно, через те, що майже в усіх галузях кандидатів нині в рази більше, ніж вакансій — на це вказує той факт, що більшість опитаних опрацьовує не більше 3-х вакансій на місяць. Але далеко не всі кандидати відповідають вимогам замовника. Тому рекрутерам доводиться в прямому сенсі відшукувати «зірок». Цей пошук і первинна оцінка й займають багато часу.

На другому місці за витратами часу — проведення співбесід — 45,5%.
На третьому місці спеціалісти зазначили листування з кандидатами та скринінг (41%), вони забирають по 41% часу відповідно.

Крім цього, 36% рекрутерів вказують на досить тривалий процес погодження кандидата із замовником. Ще 18,5% витрачають багато часу на ведення звітності, 17,5% — на підготовку та організацію співбесід. А 14% рекрутерів хотіли б скоротити витрати часу саме на створення та розміщення вакансій.

Опитування тривало протягом травня-червня 2023 року й усього в ньому  взяли участь 272 українські фахівці зі сфери Human Resource, серед них: 58% — рекрутери та сорсери, 18% — HR-менеджери й 24% — керівники департаментів управління персоналом, Recruiting Team Lead, HRD тощо. 

Овертайми 

Опитування показало, що 51% фахівців працюють стандартні 40 годин на
тиждень. З них — 55% рекрутерів і HR-ів працюють повний робочий день, але без овертаймів. І лише 28% із них стверджують, що постійно перепрацьовують.

Тих, хто працює, меншу кількість годин (від 20 до 40) — 16,5%. Ну і найменший відсоток тих, хто працює до 20 годин на тиждень — 4,5%.

Серед керівників ситуація виглядає інакше: 45% постійно перепрацьовують
(понад 40 годин на тиждень) і лише 37% працюють у межах норми.

Таємні бажання

Бажання рекрутерів, HR і керівників щодо змін у роботі
відрізняються. Наприклад, для рекрутерів на 1-му місці важливо пришвидшити пошук потрібних кандидатів, на 2-му — бачити свій прогрес та автоматизувати рутину.

Серед HR навпаки — на 1-му місці бажання бачити свій прогрес і вже
потім — автоматизувати рутину.

Водночас для керівників саме автоматизація процесу — найбільш
пріоритетна задача. І цілком очікувано, що 55% респондентів прагнуть
автоматизувати роботу, адже це напряму впливає на швидкість пошуку, оцінки та спілкування з кандидатами.

Далекобійник рієлтор продавець у наливайку і не тільки. Яку роботу рекрутери пропонують айтівцям не за профілем
Далекобійник, рієлтор, продавець у наливайку і не тільки. Яку роботу рекрутери пропонують айтівцям не за профілем
По темi
Далекобійник, рієлтор, продавець у наливайку і не тільки. Яку роботу рекрутери пропонують айтівцям не за профілем
Не нехтувати тестовими та писати супровідні листи. Рекрутери 10+ IT-компаній розповіли що робити джуну щоб потрапити до них на роботу: поради від EPAM Luxoft Netpeak та інших
Не нехтувати тестовими та писати супровідні листи. Рекрутери 10+ IT-компаній розповіли, що робити джуну, щоб потрапити до них на роботу: поради від EPAM, Luxoft, Netpeak та інших
По темi
Не нехтувати тестовими та писати супровідні листи. Рекрутери 10+ IT-компаній розповіли, що робити джуну, щоб потрапити до них на роботу: поради від EPAM, Luxoft, Netpeak та інших
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти. 
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 
Спорт, сім'я, канабіс, меми та фінансова подушка. Що допомагає айтішникам долати стреси та надихатися під час війни
Спорт, сім'я, канабіс, меми та фінансова подушка. Що допомагає айтішникам долати стреси та надихатися під час війни
Спорт, сім'я, канабіс, меми та фінансова подушка. Що допомагає айтішникам долати стреси та надихатися під час війни
Війна залишила відбиток на житті та психіці кожного українця. Зриви, депресії, апатія, поганий настрій і нав’язливі сумні думки стали супутниками всіх, хто побачив і відчув війну. А вимушені переїзди, розлука з родиною або відокремлена робота на самоті тільки підсилюють цю тенденцію. Розкажіть нам, як ви справляєтесь зі стресами та поганими думками під час війни, які інструменти використовуєте, як відволікаєтеся? 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.