Суперзірка TikTok Хабі Лейм збирається дебютувати в повнометражній шпигунській комедії та зіграти розвізника їжі

Італійський TikTok-інфлюенсер сенегальського походження Хабі Лейм, який має 161,5 млн підписників та 2,4 млрд лайків, збирається знятись у міжнародній шпигунській комедії «00Khaby».

Залишити коментар
Суперзірка TikTok Хабі Лейм збирається дебютувати в повнометражній шпигунській комедії та зіграти розвізника їжі

Італійський TikTok-інфлюенсер сенегальського походження Хабі Лейм, який має 161,5 млн підписників та 2,4 млрд лайків, збирається знятись у міжнародній шпигунській комедії «00Khaby».

Ламе зіграє курʼєра JustEat, якого після зустрічі з дисидентом вченого, вербує ЦРУ як приманку для введення в оману ворожих спецслужб.

«Поки він тікає від торговців зброєю та краде зразки ДНК, незграбний таємний агент також повинен мати справу зі своєю ревнивою дівчиною-італійкою-китайкою та її надокучливим молодшим братом. Але врешті-решт, завдяки поєднанню хитрості, удачі та його непохитного оптимізму, він зможе зірвати не менше, ніж Третю світову війну», —  йдеться у синопсисі фільму.

Шпигунську пародію створює продюсер та сценарист Марко Беларді, який створив «Ідеальних незнайомців», італійську драматичну кінокомедію. Сценарій «00Khaby» написали італійські письменники Нікола Гуальяноне та Роберто Маркіонні (він же Менотті), які написали оригінальний італійський супергеройський хіт «Мене звуть Джиг».

Цього тижня Беларді їде до Лос-Анджелеса з Леймом і сценарієм «00Khaby». Продюсер додав, що веде переговори принаймні з одним відомим міжнародним режисером.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Потенціал TikTok для просування фільмів музики книжок і вистав зростає» — CEO агенції інфлюенс-маркетингу
«Потенціал TikTok для просування фільмів, музики, книжок і вистав зростає» — CEO агенції інфлюенс-маркетингу
По темi
«Потенціал TikTok для просування фільмів, музики, книжок і вистав зростає» — CEO агенції інфлюенс-маркетингу
Скільки платять співробітникам TikTok: лонг-лонг лист зарплат розробників сейлів аналітиків HR та інших фахівців
Скільки платять співробітникам TikTok: лонг-лонг лист зарплат розробників, сейлів, аналітиків, HR та інших фахівців
По темi
Скільки платять співробітникам TikTok: лонг-лонг лист зарплат розробників, сейлів, аналітиків, HR та інших фахівців
У TikTok новий тренд - працівники викладають відео дзвінків на яких їх звільняють. Українські айтівці розповіли як про звільнення повідомляли їх
У TikTok новий тренд — працівники викладають відео дзвінків, на яких їх звільняють. Українські айтівці розповіли, як про звільнення повідомляли їх
По темi
У TikTok новий тренд — працівники викладають відео дзвінків, на яких їх звільняють. Українські айтівці розповіли, як про звільнення повідомляли їх
Ринок мобільних застосунків у 2023 році: споживчі витрати сягнули $170 млрд у лідерах TikTok і збільшення попиту на ШІ-продукти
Ринок мобільних застосунків у 2023 році: споживчі витрати сягнули $170 млрд, у лідерах TikTok і збільшення попиту на ШІ-продукти
По темi
Ринок мобільних застосунків у 2023 році: споживчі витрати сягнули $170 млрд, у лідерах TikTok і збільшення попиту на ШІ-продукти
Ukrainian Underdogs до 2-ї річниці повномасштабного вторгнення росії.

Про малий і середній технологічний бізнес, заснований під час війни

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
1 коментар
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Розповідаємо про автора зворушливих поезій «Моє покоління» та «Доньці», який служить у 68-й єгерській бригаді.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.