💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Тестувальниця планує отримати права, вчиться й запитала поради для тих, хто тільки починає. 20 порад, які їй надали в IT-спільноті

QA Engineer в ODDITY Анастасія Лузіна розповіла, що наважилась опанувати навички керувати автомобілем і розпочала навчання. 

Вона спитала, як проходило навчання в інших IT-фахівців і які поради вони б надали «починашкам». Ось 20 рекомендацій, які їй навели.

1 коментар
Тестувальниця планує отримати права, вчиться й запитала поради для тих, хто тільки починає. 20 порад, які їй надали в IT-спільноті

QA Engineer в ODDITY Анастасія Лузіна розповіла, що наважилась опанувати навички керувати автомобілем і розпочала навчання. 

Вона спитала, як проходило навчання в інших IT-фахівців і які поради вони б надали «починашкам». Ось 20 рекомендацій, які їй навели.

З корисних порад, які навели айтівці в коментарях до посту Анастасії, ось кілька найцікавіших.

Допомога в теорії:

  1. Онлайн матеріал курсу, який можна пройти самостійно. «Просто супер подача у них і класні ролики там, де все зрозуміло з першого разу», — радиться Full Stack Developer  Віктор Свертока.
  2. Преміум онлайн-тести ПДР. Як пише Віктор Свертока, можна оплатити й клацати їх щодня.
  3. Мобільний застосунок на кшталт Green Way — QA Lead at Edsson Лілія Алещенко зазначає, що це допоможе, крім навчання в автошколі, «ганяти себе по теорії в будь-яку вільну хвилину».

Допомога в практиці:

  1. Відкатати з інструктором якомога більше годин екзаменаційними маршрутами. «Ми домовлялися з іншими учнями їздити разом на заняття. Наприклад, їдемо катати екзаменаційними маршрутами: півтори години мої, півтори — іншої учениці. За кермом — по черзі, але коли ти сидиш просто як пасажир, то теж вивчаєш маршрут та навчаєшся, зокрема на чужих помилках. І фактично оплачуєш 1,5 години, а на занятті ти всі три години. Надзвичайно дієвий підхід», — радить Лілія Алещенко.
  2. Вивчити усі стрьомні та неоднозначні місця. «Я робила собі док зі скриншотами з гугл-мепс — по самому маршрутові (у Вишгороді) та вид від першої особи по складних місцях. Малювала стрілочки та писала собі коментарі», — згадує Лілія Алещенко. 
  3. Брати додаткові заняття з інструктором. «Уроків, що входять в базовий курс в автошколі — дуже мало», — зазначає Data Engineer  Олег Зарва. 
  4. Знайти «свого» інструктора. «Який спокійно ставиться до твоїх затупів і пояснює так, щоб до тебе доходило, що треба робити й чому. Тут все індивідуально. Інколи інструктори зі школи можуть не дуже підходити, але можна знайти інших і займатись індивідуально», — пише Олег.
  5. Практика дуже важлива. «В ідеалі — проходити її на тій автівці, якою ви плануєте користуватись. Бо важливо навчитись відчувати габарити, звикнути до розташування інструментів управління. Пересівши в іншу автівку — перший час може бути паніка, бо все якось не так, як ви звикли. А вам ще за дорогою слідкувати», — акцентує він.
  6. Скласти іспит на права з першого, другого і третього разу без «донату» — майже нереально (м. Київ). Це також сумний досвід Олега.
  7. Паркування — це окрема навичка, для початківців одна із найскладніших.
  8. Курси протиаварійного водіння. «Також дуже раджу. Принаймні для впевненості в собі», — додає Олег.
  9. YouTube може допомогти сформувати навички відчуття габаритів. «Є купа відео про reference points, де показують-розказують, як зсередини, сидячі в салоні авто на місці водія, навчитися візуально визначати де знаходиться ваш передній бампер, задній бампер та лівий/правий край авто. Рекомендую ознайомитися з цією темою, вона вам збереже купу нервів і зробить водіння більш безпечним», — радить Senior Python Developer у SoftServe Олександр Вітер. 
  10. Баланс між ментором і самостійністю. Video Creative Producer Олена Базель акцентує, що важливо одразу сідати самостійно за кермо і їхати, хоч кудись. «Краще їздити самій, без чоловіка/тата/брата і т. д. Вчіться самостійно орієнтуватись на дорозі, помічати знаки й ухвалювати рішення, бо якщо хтось досвідчений буде поруч, ви автоматично будете на нього розраховувати, на його додаткову пару очей і досвід», — зазначає вона. Проте Front End Dev Олександр Болотов вважає, що, коли нема ментора/цензора, погані та неправильні дії дуже швидко стають звичками, які потім відтворюються на автоматі. «І вже потім позбутися їх буде набагато складніше, аніж із самого початку блокувати їх», — пояснює він.

Загальні поради

  1. Краще вчитися безпосередньо перед купівлею авто, одразу самостійно їздити, і не давати стереотипам і невпевненості перемогти вас — QA Engineer у Keenethics Марія Калкатіна.
  2. Краще починати з механіки. На АКП ніколи так не навчишся відчувати авто та не виробиш такої моторики й реакції — Digital Specialist Юрій Борісов.
  3. Головне не боятися авто та розуміти, що керуєте ним ви, а не воно вами. Деякі речі мають бути доведені до рівня автомат, тоді ви можете зосередитися на ПДВ, особливо це старт, якщо механіка — Flutter, Xamarin Developer Ігор Володько.
  4. Симулятори, непогано тренують на базові моменти — Flutter, Xamarin Developer Ігор Володько.
  5. Вірити в себе і крутити головою, коли за кермом — Quality Assurance Engineer у Luxoft Мирослав Драханчук.
  6. Головне спокійний психологічний стан під час керування, все інше технічні моменти — Senior UI/UX Михайло Письменний.
  7. Не давайте страху взяти верх. Немає чарівної пігулки чи способу, як побороти страх водіння, окрім регулярної практики. Тож після отримання прав пройде декілька місяців і не одна сотня кілометрів, перш ніж ви дійсно комфортно почнете відчувати себе за кермом. Усі через це проходили, це нормально — Senior Python Developer у SoftServe Олександр Вітер.
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ, перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради, як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
По темi
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ, перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради, як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
7 порад від IT-рекрутерки: що не варто робити під час пошуку роботи
7 порад від IT-рекрутерки: що не варто робити під час пошуку роботи
По темi
7 порад від IT-рекрутерки: що не варто робити під час пошуку роботи
«У добі справді багато годин». Розробниця порадила як суміщати декрет виховання дітей та роботу
«У добі справді багато годин». Розробниця порадила, як суміщати декрет, виховання дітей та роботу
По темi
«У добі справді багато годин». Розробниця порадила, як суміщати декрет, виховання дітей та роботу
Читайте також
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі
Manual QA з Luxoft Ukraine вже три роки приборкує вітер на воді та кайфує від цього. Ось його історія та поради для тих, хто мріє про море та  віндсерфінг
Manual QA з Luxoft Ukraine вже три роки приборкує вітер на воді та кайфує від цього. Ось його історія та поради для тих, хто мріє про море та віндсерфінг
Manual QA з Luxoft Ukraine вже три роки приборкує вітер на воді та кайфує від цього. Ось його історія та поради для тих, хто мріє про море та віндсерфінг
«Навколо IT» — нова рубрика, в якій ми збиратимемо все корисне для життя айтішника, яке не стосується його роботи. Виявляється, у айтішників найрізноманітніші хобі. Ми вже писали про айтішників-бігунів, плавців, художників, музикантів, танцівників, і навіть заводчика собак. Сьогодні розповідаємо про програміста, який навчився приборкувати вітер. 39-річний Сергій Костюченко — Manual QA у Luxoft Ukraine — розповів про своє захоплення віндсерфінгом та можливості займатися цим видом спорту для всіх бажаючих. 
«Щойно я почув про тестування, усередині щось йойкнуло». Увійти в IT після першої співбесіди можливо: історія QA-інженера, яка це доводить
«Щойно я почув про тестування, усередині щось йойкнуло». Увійти в IT після першої співбесіди можливо: історія QA-інженера, яка це доводить
«Щойно я почув про тестування, усередині щось йойкнуло». Увійти в IT після першої співбесіди можливо: історія QA-інженера, яка це доводить
30-річний Руслан Долиненко — молодий айтішник, який пишається тим, що знайшов роботу з першого разу. Він отримав офер після першої співбесіди, бо, як вважає сам хлопець, ретельно до неї підготувався. Як увійти в IT, минаючи десятки відгуків на вакансії, і в чому секрет Руслана — у матеріалі. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Олександр Семенов
Олександр Семенов СТО TARKOM, Директор
0

Я прочитав статтю про поради для початківців водіїв від IT-фахівців і був вражений кількістю корисної інформації. Поради дійсно дуже цінні і допоможуть тим, хто тільки починає свій шлях як водій. Від практичних порад щодо маневрування до важливих аспектів безпеки на дорозі – всі вони надзвичайно корисні.

Для тих, хто шукає надійний автосервіс, щоб обслуговувати своє авто після отримання прав, я можу порекомендувати https://carservice.tarkom.pro/. Вони спеціалізуються на ремонті та обслуговуванні європейських, японських та корейських автомобілів. У них працюють висококваліфіковані фахівці, які швидко і якісно допоможуть вирішити будь-які проблеми з вашим автомобілем.