Моя посада доволі вузько профільная — Head of Partnership Department Одна українська продуктова компанія, яка займається CRM-системою, через LinkedIn протягом двох років писала вже три рази в особисті з пропозицією поспілкуватися з ними.
Я навіть не був проти, бо довіра до цієї компанії є, та і продукт цікавий (писали різні HR). Два рази відрізали мене HR та не допустили до співбесіди з керівником. HR, на мою думку, задавали ну дуже тупі питання (ким ви себе бачите через 10 років), та не відповідали на мої (які задачі на цю позицію на найближчі 3-6-12 місяців ставить компанія перед співробітником). Відмазка була щось накшталт «корпоративна таємниця». Мені це здалося дуже ливним.
Ну і вишенька на торті: вони забували або не хотіли самостійно мені відписувати з приводу зворотньої відповіді після співбесіди. Кожного разу нагадував про себе самостійно.
Але одного разу все ж таки вийшло поспілкуватися з керівником відділу (думаю він вже не працює там). Перед співбесідою було надано тестове, яке потрібно було захистити за годину, але в нас зав’язалась дискусія на дві години спілкувалися.
Дуже активно вислуховували думку один одного, захищали свої погляди, але наприкінці керівник не недав ніякої зворотньої відповіді, що для мене було дивно. Він взагалі просто ніяк не прокоментував ці дві години.
Після очікування через тиждень вирішив написати HR і сам спитати, як там в них справи, на що отримав відповідь, що вони не будуть продовужувати зі мною спілкування. Ну ок, з ким не буває.
Через місяць дізнаюсь, що ця посада закрита іншим спеціалістом, та ще через місяц починаю отримувати масово погані відгуки від партнерів цієї компанії, що їх новий співробітник ну дуже дивно працює, а партнери не задоволенні спілкуванням з ним.
Карма — то погана штука одним словом. Але якщо напишуть ще, то моя перша відповідь буде + 25% до останньої цифри про яку розмовляли.