🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоТаке життя
29 березня 2025, 14:44
2025-03-29
UPD. В «Укрзалізниці» повідомили, що онлайн-сервіси з продажу квитків переїхали на нову платформу. Що ще треба відновити?
Після повідомлення вранці 28 березня, що послуга онлайн-продажу квитків «Укрзалізниці» знову стала недоступною через технічний збій, від якого компанія оговтується ще з 23 березня, сьогодні 29 березня в «Укрзалізниці» заявили, що послуга працює стабільно.
Після повідомлення вранці 28 березня, що послуга онлайн-продажу квитків «Укрзалізниці» знову стала недоступною через технічний збій, від якого компанія оговтується ще з 23 березня, сьогодні 29 березня в «Укрзалізниці» заявили, що послуга працює стабільно.
«Просимо пасажирів користуватись наразі застосунком передовсім, якщо є потреба в терміновій подорожі. Продовжуємо працювати над відновленням IT-інфраструктури „Укрзалізниці“!», — закликали в перевізника.
Уранці 28 березня технічні негаразди дійсно виникли — табло на сайті «Укрзалізниці» практично не працює, пошук маршрутів працює з перебоями, а при спробі придбати квиток сайт видає помилку.
Скриншот із сайту «Укрзалізниці»
«Придбати квиток на всі внутрішні поїзди, а також міжнародні поїзди відправкою 26 і 27 березня можна в касах „Укрзалізниці“ на вокзалах», — повідомили в УЗ.
Пасажирам, яким не вдається завантажити квиток із сервісів «Укрзалізниці», в компанії порадили перевірити свою електронну пошту — туди має дублюватись PDF-квиток. Якщо це не вдається зробити, пасажирам рекомендують з’явитися на посадку за 20 хвилин до відправлення поїзда.
Раніше голова правління УЗ Олександр Перцовський нагадав, що ІТ-фахівці четверту добу продовжують відновлення систем «Укрзалізниці» після масштабної атаки.
«Уже запущено застосунок для купівлі квитків. Наразі його поступово стабілізують і повертають функціонал. Також паралельно команди працюють над відновленням систем, пов’язаних із вантажним рухом, наших внутрішніх операційних, кадрових, фінансових та інших систем», — сказав він.
UPD 28.03.2025 від 13:00. В «Укрзалізниці» повідомили, що збій в онлайн-сервісі продажу квитків досі триває через підвищене навантаження на систему.
«Щоб збалансувати попит, відкриваємо додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком. У Києві наразі працюють 27 кас: 25 — на Центральному вокзалі та дві додаткові — на Південному. Посилено й касові зони у Львові: зараз на вокзалі працюють уже 10 кас», — розповіли в УЗ.
У компанії додали, що в касових залах продовжують працювати «вокзальні янголи», які консультують пасажирів із питань придбання, повернення квитків та посадки на поїзд. В «Укрзалізниці» запевнили, що її ІТ-команда цілодобово працює над мінімізацією наслідків збоїв.
UPD 29.03.2025 від 14:44. «Онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків працюють стабільно», — заявили в компанії.
Також в «Укрзалізниці» заявили, що сервіси вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист та активно відновлюють додатковий функціонал.
«У мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками, протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів», — пояснили в компанії.
Також в повідомленні підкреслили, що черг біля вокзальних кас не спостерігається, все спокійно.
Скрін Facebook
Олександр Пертсовський також додав, що далі в «Укрзалізниці» будуть відновлювати один за одним улюблені пасажирами функції: моніторинг, онлайн-табло, інтеграції із базами пільговиків та «Армія+», замовлення групових перевезень, бонусну програму та багато іншого.
Онлайн сервіси для бронювання групових замовлені в процесі відновлення, поки — заявки приймаються за цим мейлом: [email protected]
Нагадаємо, у неділю зранку, 23 березня, «Укрзалізниця» повідомила про збій в IT-системі компанії. Причин збою в компанії відразу не вказали. Зранку голова правління УЗ визнав, що на сервери й IT-ресурси «Укрзалізниці» було здійснено безпрецедентну кібератаку — таргетовану, складну та багаторівневу. Онлайн-сервіси досі не працюють.
Також кіберексперти дали перші оцінки масштабної хакерської атаки на сервери й IT-інфраструктуру «Укрзалізниці».
Голова правління УЗ Олександр Перцовський заявив, що компанія впроваджує компенсаційні пакети для пасажирів.
Відновити роботу сервісів частково компанія змогла зранку 27 березня. Втім, досі пасажири скаржаться на їхню некоректну роботу.
Кібератака на «Укрзалізницю»: уся комп’ютерна техніка персоналу проходить карантин — перевірку на наявність шкідливого ПЗ. Незавантажених фахівців відправлять у простій
«Зловмисники свідомо обрали „Укрзалізницю“ як ціль». Експерт із кібербезпеки проаналізував випадок з атакою, після якої онлайн-продажі відновили лише на 5-ту добу
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.