«Ва-банк на роботаксі». Tesla скасувала виробництво найдешевшого електромобіля але роботаксі обіцяють
Tesla змінює стратегію, зважаючи на конкуренцію з боку китайських виробників електрокарів.
Tesla змінює стратегію, зважаючи на конкуренцію з боку китайських виробників електрокарів.
Tesla скасувала виробництво недорогого електромобіля, який Ілон Маск анонсовував у листопаді 2023 року та який планували виготовити для масового ринку, пише Reuters, посилаючись на трьох джерел, обізнаних з цим питанням.
В січні Маск повідомляв інвесторам, що Tesla планує почати виробництво доступної моделі «Redwood» на своєму заводі в Техасі в другій половині 2025 року. Згідно з інфрмацією від джерел Reuters, автовиробник продовжить розробку безпілотного роботаксі на платформі для невеликих транспортних засобів.
У пості в соцмережі X Маск звинуватив Reuters у брехні та написав, що Tesla представить Robotaxi «8/8».
«Директива Ілона полягає в тому, щоб піти ва-банк на роботаксі», — сказала Reuters особа, обізнана з ситуацією з середини.
Третє джерело підтвердило скасування і повідомило, що нові плани передбачають виробництво роботаксі, але в набагато менших обсягах, ніж передбачалося для найдешевшого електромобіля Model 2. Плани Tesla, згідно з даними від джерел, можуть змінитись відповідно до економічних умов.
Інсайдери поділились з Reuters повідомленнями від неназваного менеджера програми доступного автомобіля, який ще 1 березня обговорював припинення проєкту з інженерним персоналом і радив їм не повідомляти постачальникам «про скасування програми».
Tesla стикається з жорсткою глобальною конкуренцією з боку китайських виробників електромобілів, які наповнюють ринок автомобілями за ціною від $10 000. Наприкінці березня зʼявилась інформація, що двоє чоловіків із Канади та Китаю викрали комерційну таємницю Tesla для створення власного китайського конкурента. А також генеральний директор Tesla заявив, що його компанія збільшує компенсаційні пакети для тих, хто працює в команді інженерів зі штучного інтелекту, щоб їх не переманили у OpenAI.