🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

Айтівець працював у Microsoft, Facebook, Twitter і Amazon. Ось 3 помилки, які він зробив на початку кар’єри

44-річний програміст Аарон Голдсмід із Сан-Франциско пройшов нетиповий шлях до технологій: його батьки були бродвейськими акторами, і він був першим у своїй сім’ї, хто навчався в коледжі. Зацікавився комп’ютерними науками ще в старших класах, а вищу ІТ-освіту здобув у Колумбійському університеті. Свого часу у айтівця не було поряд таких людей, які б могли йому надати поради для побудови ІТ-карєри. Тепер, маючи за плечима 20 років досвіду, Голдсмід ділиться помилками, яких варто уникнути.

Залишити коментар
Айтівець працював у Microsoft, Facebook, Twitter і Amazon. Ось 3 помилки, які він зробив на початку кар’єри

44-річний програміст Аарон Голдсмід із Сан-Франциско пройшов нетиповий шлях до технологій: його батьки були бродвейськими акторами, і він був першим у своїй сім’ї, хто навчався в коледжі. Зацікавився комп’ютерними науками ще в старших класах, а вищу ІТ-освіту здобув у Колумбійському університеті. Свого часу у айтівця не було поряд таких людей, які б могли йому надати поради для побудови ІТ-карєри. Тепер, маючи за плечима 20 років досвіду, Голдсмід ділиться помилками, яких варто уникнути.

Аарон Голдсмід свою кар'єру у сфері технологій почав у 2002 році, влаштувавшись у Microsoft через рекрутинг в коледжі. Там попрацював 6 років, переважно у сфері безпеки. Потім працював у Amazon (2011-2012 рр.), Facebook (2012-2014 рр.), Twitter (2014 -2015 рр) та декількох менших компаніях. Зараз Голдсмід працює керівником продукту в Deel, платформі для розрахунку заробітної плати та управління персоналом.

Помилка 1: Думати про одну роботу наперед замість двох на перспективу

«Коли я неформально консультую людей щодо кар'єри, я зазвичай раджу їм думати про дві роботи наперед.», — сказав Аарон Голдсмід в інтерв’ю для Business Insider.

Голдсмід радить айтівцям на початку кар'єри запитати себе, як їхня наступна роль може допомогти їм отримати нову роботу після неї. 

Після звільнення з Microsoft Голдсмід переїхав із Сіетла до Нью-Йорка, де виріс. Він хотів знайти роботу в місті, і оскільки на початку 2000-х років технологічна сцена в Нью-Йорку не була настільки розвиненою, влаштувався в NBCUniversal, допомагаючи створювати їхній сервіс потокового відео. Айтівець добре попрацював там, але не впевнений, що це сприяло його кар'єрі. 

Далі був стартап, де не пропрацював і року, бо в компанії були проблеми. «Я зрозумів, що гнався за посадою, замість того, щоб продумати все до дрібниць», — каже айтівець. 

Після чого він намагався зосередитися на навичках, а не на престижі ролей. 

Коли айтівець приєднався до Kiva, некомерційної мікрофінансової організації, у 2018 році, він не розглядав це як постійну роботу. Він прийняв цю роботу, щоб отримати навички поза продуктами та інженерними можливостями.

«Ви можете швидко просунутися до керівної посади, але якщо ви обираєте менш престижну посаду та урізноманітнюєте свій досвід, це може означати, що в довгостроковій перспективі ви матимете набагато більше переваг. Якщо ви думаєте про дві роботи на перспективу, оцініть, які можливості допоможуть вам більше в довгостроковій перспективі. Це марафон, а не спринт», — підсумував про першу помилку Голдсмід.

Помилка 2: Не налагоджувати стосунки з іншими командами компанії 

«Коли я працював у Twitter у команді розвитку, моя робота полягала в тому, щоб гратися в чужих пісочницях і підлаштовувати речі. Компанія переживала складний період зростання, і нам доводилося бути надмірно зосередженими на досягненні наших OKR. Іноді це шкодило стосункам моєї команди з рештою відділу розробки продукту.

Ми повинні були зайти на територію іншої команди і швидко рухатися. Я відчував, що мені потрібно забити гол за будь-яку ціну, і проблема полягала в тому, що «за будь-яку ціну». Ми часто не знаходили спільної мови з тією командою, і нам доводилося повертатися і налагоджувати стосунки після цього. Озираючись назад, я зрозумів, що мені потрібно було краще пояснювати, чому ми робимо те чи інше з самого початку», — поділився прикладом айтівець.

За його словами, не всі команди намагаються досягти місії компанії однаково, тому гарні командні взаємовідносини можуть допомогти краще уникнути розбіжності в роботі. Навіть якщо інша команда не буде згодна з вашою, вона принаймні буде поважати ваш процес реалізації задачі. 

Помилка 3: Надмірне наслідування вищих керівників

Айтівці на початку кар'єри часто дивляться на людей, які, на їхню думку, є успішними, і думають: «Я хочу бути таким, як вони». Але іноді початківцям важко відрізнити причини успіху людини від її шкідливих звичок. 

«На початку своєї кар'єри я переоцінював наслідування вищих керівників. Наприклад, я бачив, як дехто з них робив радикальні заяви на кшталт: „Це майбутнє, або це не майбутнє“. Їм це може зійти з рук, бо вони вже довели свою компетентність, але я б зробив те саме, і це було б глухою стіною. Я ще не заробив такого рівня довіри, і мені все ще потрібно було „показати свою роботу“, перш ніж я заслужив таку довіру», — каже Голдсмід.

«Як старший керівник в Deel, я дуже уважно ставлюся до того, як я презентую себе людям на початку кар'єри. На великих зустрічах я нагадую собі, що будуть люди, які розглядають мою роль через обмежений набір взаємодій. Я не хочу демонструвати їм свою погану поведінку чи недоліки для наслідування», — додав досвідчений айтівець. 

«Чоловіків із якими я зустрічаюся лякає мій успіх». 26-річна software engineer поскаржилася що її успішна карєра в IT заважає на побаченнях
«Чоловіків, із якими я зустрічаюся, лякає мій успіх». 26-річна software engineer поскаржилася, що її успішна кар’єра в IT заважає на побаченнях
По темi
«Чоловіків, із якими я зустрічаюся, лякає мій успіх». 26-річна software engineer поскаржилася, що її успішна кар’єра в IT заважає на побаченнях
Ким станеш якщо працювати в одній компанії 10+ років? Ось 10 історій фахівців які виросли з джунів до менеджерів топрівня з одним роботодавцем. Спойлер: у продукті карєра розвивається швидше
Ким станеш, якщо працювати в одній компанії 10+ років? Ось 10 історій фахівців, які виросли з джунів до менеджерів топрівня з одним роботодавцем. Спойлер: у продукті кар’єра розвивається швидше
По темi
Ким станеш, якщо працювати в одній компанії 10+ років? Ось 10 історій фахівців, які виросли з джунів до менеджерів топрівня з одним роботодавцем. Спойлер: у продукті кар’єра розвивається швидше
«Реджект гарантований». Український рекрутер назвав найпоширеніші помилки у CV
«Реджект гарантований». Український рекрутер назвав найпоширеніші помилки у CV 
По темi
«Реджект гарантований». Український рекрутер назвав найпоширеніші помилки у CV
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Кар'єрна консультантка  Юлія Шишенко в LinkedIn зауважила, що часто отримує запит від українських кандидатів із проханням створити резюме для конкретної країни. «Дуже часто кандидати вірять, що у конкретних країнах є власні суворі вимоги до резюме, і кандидату без них відмовлять, навіть якщо він підходить на вакансію», — повідомляє вона.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.