Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

250 фахівців втратили роботу в українському геймдеві за останні пів року. Більшість із них працювали у великих ігрових компаніях

Видання Gamedev DOU опублікувало дослідження про найбільші ігрові компанії, які працюють в Україні. В ньому відзначається, що студія GSC Game World була однією з небагатьох великих компаній, яка збільшила кількість працівників за останні 6 місяців.

Залишити коментар
250 фахівців втратили роботу в українському геймдеві за останні пів року. Більшість із них працювали у великих ігрових компаніях

Видання Gamedev DOU опублікувало дослідження про найбільші ігрові компанії, які працюють в Україні. В ньому відзначається, що студія GSC Game World була однією з небагатьох великих компаній, яка збільшила кількість працівників за останні 6 місяців.

Як відзначає Gamedev DOU, український геймдев продовжує втрачати спеціалістів, але повільніше ніж раніше. Зокрема, з лютого до серпня минулого року їхня кількість зменшилася на 564 людини (7,4%), а за останні пів року кількість фахівців у 25 найбільших ігрових компаніях впала на 250 людей (3,5%).

До 10 найбільших ігрових компаній в Україні увійшли:

  1. Playrix — 920 співробітників в Україні (з яких 742 — технічні спеціалісти).
  2. Plarium — 701 співробітник (590 — техспеціалісти).
  3. Room 8 Group — 680 (484).
  4. Ubisoft — 663 (630).
  5. Gameloft — 529 (414).
  6. Wargaming — 444 (373).
  7. Pingle Game Studio — 301 (271).
  8. G5 Games — 278 (228).
  9. GSC Game World — 270 (215).
  10. Volmi — A Virtuos Studio — 237 (210).

Студія 4A Games, яка працює над новою частиною Metro, має 150 працівників в Україні й займає 13 місце в списку. Студія Reburn, сформована з колишніх працівників українського офісу 4A Games, має 110 розробників і займає 20 місце. Компанія працює над шутером La Quimera.

Студія Frag Lab, відома за онлайн-шутером Shatterline має 59 людей у штаті й 24 позиція в рейтингу. У лютому торік у Frag Lab працювали 204 співробітники.

Ще одна українська студія, яка розробляє постапокаліптичний шутер, VG Entertainment, має 51 працівника й не ввійшла до рейтингу.

Серед десяти найбільших компаній лише дві збільшили число співробітників за пів року: GSC Game World та Volmi — A Virtuos Studio, на 50 та 13 працівників відповідно.

Проте десять найбільших компаній сумарно втратили 241 працівника за останні 6 місяців. Найбільше розробників покинули Room 8 Group (-135) та Ubisoft (-57). Не з топ-10 найбільші втрати має Kevuru Games (-70), яка знаходиться на 12 місці.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
В українській 4A Games прокоментували співпрацю з російським письменником Глуховським і розповіли як війна вплинула на наступну частину Metro
В українській 4A Games прокоментували співпрацю з російським письменником Глуховським і розповіли, як війна вплинула на наступну частину Metro
По темi
В українській 4A Games прокоментували співпрацю з російським письменником Глуховським і розповіли, як війна вплинула на наступну частину Metro
Студія Reburn сформована українськими розробниками серії Metro офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
Студія Reburn, сформована українськими розробниками серії Metro, офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
По темi
Студія Reburn, сформована українськими розробниками серії Metro, офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
Українська VG Entertainment анонсувала нову гру — це сингловий шутер Forest Reigns про виживання у постапокаліптичному Парижі
Українська VG Entertainment анонсувала нову гру — це сингловий шутер Forest Reigns про виживання у постапокаліптичному Парижі
По темi
Українська VG Entertainment анонсувала нову гру — це сингловий шутер Forest Reigns про виживання у постапокаліптичному Парижі
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.