Що під капотом в Uklon? Слухай TechPower Podcast 🎧

Не вистачає замовлень та грошей на зарплати. Які проблеми спіткали українських підприємців через війну

На третьому місяці війни майже половині малого бізнесу в Україні не вистачає замовлень, а кожен четвертий підприємець потребує грошей на зарплати, обладнання, сировину та матеріали. Також серед основних потреб — кошти на волонтерську діяльність. 

Залишити коментар
Не вистачає замовлень та грошей на зарплати. Які проблеми спіткали українських підприємців через війну

На третьому місяці війни майже половині малого бізнесу в Україні не вистачає замовлень, а кожен четвертий підприємець потребує грошей на зарплати, обладнання, сировину та матеріали. Також серед основних потреб — кошти на волонтерську діяльність. 

Про свої проблеми понад 300 підприємців розповіли в опитуванні KeepGoing. Це платформа для допомоги мікро- і малому бізнесу, створена IT-підприємцями і засновником DepositPhotos Дмитром Сергієвим.

За даними опитування, 40% невеликих бізнесів потрапили або досі перебувають у зоні бойових дій, при цьому переїхало до інших регіонів лише 16% опитаних. 

Виявилося, що половині респондентів не вистачає замовників. Наразі клієнтів закордоном шукають опитаних 45% підприємств.

Серед інших основних проблем — пошкоджена логістика, близькість бойових дій, втрата команди, знищення або пошкодження підприємства. А деякі респонденти (6%) перебувають в окупації.

Найбільше потребують допомоги наразі на Київщині, Харківщині, Одещині, Дніпропетровщині та у Донецькій області. 

Якщо говорити про потреби бізнесу, то головною на сьогодні більшість підприємців називають збільшення продажів. 

Також кожен четвертий підприємець потребує грошей на зарплати, обладнання, сировину та матеріали. Серед основних потреб на п’ятому місці — кошти на волонтерську діяльність. 

Проблеми через пошук приміщень відчувають 5% підприємців, трохи більше — через оплату комуналки.

Тільки 2% бізнесу наразі мають потребу відмовитися від російського ринку та партнерів, з чого можна зробити висновок, що всі інші не мають таких зв’язків.

У Web 3.0 метавсесвіт створить робочі місця для мільйонів користувачів. Хто і скільки там зможе заробити?
У Web 3.0 метавсесвіт створить робочі місця для мільйонів користувачів. Хто і скільки там зможе заробити?
По темi
У Web 3.0 метавсесвіт створить робочі місця для мільйонів користувачів. Хто і скільки там зможе заробити?
«Моє рішення піти на війну – кадрова втрата для бізнесу». Як лід-дизайнерка ELEKS стала медиком в «Азові»
«Моє рішення піти на війну — кадрова втрата для бізнесу». Як лід-дизайнерка ELEKS стала медиком в «Азові»
По темi
«Моє рішення піти на війну — кадрова втрата для бізнесу». Як лід-дизайнерка ELEKS стала медиком в «Азові»
Новий випуск «З фронту в IT» про айтівців, які повертаються до цивільного життя після ЗСУ.

Історія світчера з Тернопільщини, який змінив агро на IT, а IT на ЗСУ

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.